Hoe gaat dat cruisen verder in zijn werk, kan je ook met elkaar praten of alsnog een beetje scheuren,met hoeveel mensen kan je door een stad rijden?
Als je nog geen erg goede wagen hebt, kan je dan wel gewoon meeracen en winnen of is het slimmer om eerst single player verder te spelen??
ik heb et spel nu een half uurtje gespeeld en soms werkt et echt zwaar op me zenuwen. echt elke keer gaat er wel iets lulligs mis waardoor ik verkeerd rij en dan kan ik weer overnieuw. dit spel is niet echt iets voor mij. word helemaal ziek dat ik elke keer fout rij.
Ik begrijp je gevoelens volkomen, dat heb ik ook als mijn vrouw de wegwijst en we weer eens heel ergens anders terecht komen... Maare wat gaat er fout dan, wordt de route niet goed aangegeven of zijn er anderzins problemen met de route, misschien zijn er wel meer die er last van hebben...
Tis gewoon cruisen jah .. je kan overal in de stad rijden, met elkaar praten, elkaars wagen showen ... op en neer bouncen met je auto Heb nog niet echt veel gespeeld, al mn performance shit zit nu op level 2 IDD, als je een fout maakt terwijl je rijdt ken je net zo goed opnieuw beginnen ... vind ik ook best irritant ... omdat die stad zo donker is zie je niet zo goed waar je heen moet ... maar je went er wel aan, als je de stad een beetje kent
Ik heb dat probleem absoluut niet meer, bij iedere checkpoint staat er weer een pijltje met de richting van de volgende checkpoint en dan zie je gelijk welke straat je moet pakken en dan kom je er vanzelf wel. Maar inderdaad, je moet er heel ff aan wennen, ikzelf had er na een half uurtje geen last meer van. Verder vind ik dat je de race nog best makkelijk kan winnen als je bent gecrasht, tenzij je helemaal vastzit en een stuk terug moet rijden. Maar als je nitrous hebt dan zit je zo weer achter ze...
Ik heb het spel nu ook en al een aantal uurtjes gespeeld, en dit spel vind ik dus echt rete gaaf, de snelheid is dik in orde en de graphics mogen der ook zijn. alleen jammer dat ze sommige races iets te moeilijk hebben laten maken, want dat levert nogal frustratie bij mij los. voor de rest een topgame
Ik heb echt geen zin in die motoren shit, bij elke corner val je ervanaf ... geef mij maar auto's heb nu alles op level 2 zitten, bij mn 64 Impala en mn pas gewonnen Chrysler DUB edition (gruwelijk mooie velgen)
dat ding is inderdaad gruwelijk mooi!!! en die velgen... geweldig. heb hem gister ook gewonnen.. Heb nog niet zo heel lang gespeeld. ben nu bezig met al die races van de luxury sedan club te doen. en dat zijn er veel!
Ik weet iets grappige als je op L!ve gaat da krijg j bij ieand anders : Online In: Midnight Club 3UB Edetion
dat heet nou live aware volgens mij.. maare welke races kan je het beste doen om snel geld te verdienen en veel auto klasses te unlocken.. want ik heb nog steeds alleen maar de D klasse. ik doe vooral city races en heb nu net mijn 2e city toernooi gewonnen. Of kan ik beter die club races doen?
Ik ben net begonnen met het spel maar ik vind de opzet een beetje onduidelijk nog, was dit bij jullie ook het geval? en went dit snel?
Uhh ... nou niet helemaal ... maar zoiets ja ... Ja, je hoort de engine anders grommelen als je die van level 1 naar level 2 heb gezet etc ... besturing gaat ook anders enzo ... tis echt veel beter dan NFS2 haha ja man, 14 ofzo, in Atlanta toch? Daar was ik gisternacht gestopt ... ging slapen na lang spelen Het helpt ook als je een paar auto's verkoopt, of je 1e motor ofzo .. ken je lekker verder met je eerste auto tunen .. (genoeg geld)
**** het is zwaar irritant om in de regen terijden, het spel loopt dan ook langzamer (of ben ik gek?)
Vind de game bst geinig. Niet zo goed als ik had verwacht (graphics gewijs dan). Ik ben met de Muscle Car begonnen (naam even vergeten). Net wat nieuwe velgen eronder en ander uiterlijkje gegeven ^^ Verder nog wat aan de motor enzo gedaan. Nu maar weer eens wat racen =P