1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Midnight club 3:DUB Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 27 nov 2004.

1. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    nou, als iemand hem wil verkopen of ruilen, dan hoef je maar een pm te sturen :D
    dit klinkt allemaal heel goed :)

2. Snow Dodger

Snow Dodger Guest

als iemand wil verkopen die shit HIER ben ik!!!!

3. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij wat vertellen over het motorrij gedeelte, want daar hoor je nog niet zo veel over.... is dat goed gedaan deze keer of is het weer flut?

4. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    motorrijden is op zich wel goed uitgevoerd, in iedergeval beter dan in MC2.

ff een vraagje, als ik op live zit en dan in een lobby is er niks aan de hand, maar zodra ze de game starten heb ik regelmatig "connection lost to host" ofzoiets, weet iemand hier de oorzaak van, en of je dit probleem kan oplossen?

5. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    370
    Ik heb hem nu in fases ongeveer 3 uur gespeeld en ik ben zeer tevreden over het spel. De besturing voelt direct lekker aan en voor je het weet scheur je als een pro door de stad. Door je voertuig naar eigen inzicht te tunen krijg je soort band met je wagen, het loont vooral om het motorische gedeelte wat aan te passen, zodat de prestaties van je wagen verbeteren.

Het is in je voordeel als je de stad wat beter leert kennen, hierdoor kan je routes afsnijden of door bepaalde jumps de weg naar het volgende checkpoint inkorten. Ik vind het een pre dat je niet perse door de bundel van het checkpoint moet rijden maar er in de buurt komen al voldoende is, dit houdt de snelheid in het spel en voorkomt een hoop frustratie.
    Door op het scherm de pijl te volgen en vooruit te kijken in je map, vind ik dat je redelijk goed de weg naar het volgende checkpoint kan vinden.
    Het is ook geinig om te zien dat de computergestuurde tegenstanders niet steeds dezelfde routes gebruiken als je een race overdoet, om zodoende te proberen eerste te worden, maar steeds weer anders reageren. Het overige verkeer is soms wel gescript, zoals bijvoorbeeld een tram die telkens net de kruising overgaat als jij aan komt rijden, op den duur weet je dit, dus een kwestie van tijdig anticiperen.

Er zit genoeg speelduur in het singleplayer gedeelte, zeker als je tussen de races door bedenkt dat je ook aardig wat tijd in de garage kan spenderen. Op Live heb ik nog niet gespeeld maar gezien de vele spelopties denk ik hier ook veel plezier aan te gaan beleven.
    Grafisch vind ik het spel degelijk, niet bijzonder, maar het staat er gewoon.

Al met al is het een game die lekker wegspeelt en niet snel is uitgespeeld, een aanrader voor een ieder die NFS2 al goed vond….

Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  6. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ja heb ik ook best vaak ... kan aan je connectie liggen

Maaruh, welke heeft nou maar tuning opties, NFS2 of deze?

want in NFS2 kon je ook meer dingen met je performance shit doen enzo ...

misschien dat het later nog wel bijkomt offzo, maar tot nu toe is het alleen maar van level 1 naar 3 enzo .. niet echt veel details

7. Nitramuse

Nitramuse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan meer veranderen qua uiterlijk in MC3. dikte van de wielen, verlagen, hydrolics. Daar soort dingen. Ik denk dat je dus in MC3 meer kan tunen/veranderen dan NFSU.

8. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    hydrolics had je bij NFS2 volgens mij ook al .. dikte van wielen en verlagen weet ik niet zo zeker ...

9. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaa, dit spel is gewoon de max !
    Ik ben grote fan van Pimp my Ride, dus dit spel moet ik gewoon hebben !
    *Bling bling*

10. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    370
    Vanochtend weer ff gespeeld, sommige races zijn echt lang, na een stuurfout geeft het een heerlijk gevoel om je fout weer goed te maken en net als eerste te eindigen. Lukt natuurlijk niet altijd, maar begin de stad goed te kennen, leuk dat er in de stad allemaal verschillende gebeiden zitten waar het rustig of druk is. Op de snelweg moest ik zelfs een file omzeilen, waren zeker opweg richting de kermis.

Er zijn trouwens een hoop verschillende races, zit nu pas op 4 procent van het spel.

11. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand van jullie de Porsche al?? Ik zag er een rijden in 'Trailer 3' en tijdens een laadscherm zie je er ook weleens een. Ik wist niet eens dat er Porsches in voorkwamen... :confused:

12. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    370
    In het spel ben ik nog geen Porsche tegen gekomen, kan het niet zijn dat het de Nissan 350 betreft. Bij de officiële lijst van voertuigen wordt Porsche ook niet genoemd.
    Ik zag wel dat er nog hele mooie wagen tussen zitten om in te rijden, voorlopig zit dat er voor mij niet in en moet ik het nog doen met mijn uitgebouwde Golfie.

13. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    er zit een porsche 911 carrera in (dacht ik tezien aan uiterlijk) allen hij heet andersde naam is iets van "gemballa turbo coupe"
    hetzelfde is met de lambo, die is genaamt "Gallardo"

14. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Het was zeker weten geen Nissan 350Z. Je kon duidelijk aan de koplampen en de vorm zien dat het een Porsche 911 was. Misschien heeft the predator wel gelijk...

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    dr zit een porsche in, je ziet hem soms bij het laden van cruise ;)

ik heb nu de caddilac escalade ext gewonnen, DUBBED out :p
    echt een gruwelijk ding, ik vind alleen die motorraces niet echt zo, het gaat vet snel en je moet net geluk hebben al wil je een bocht door, wat wel droog is is dat als je B + links of rechts doet je auto op 2 wielen laat rijden om tussen 2 andere auto's te kunnen :cool:

16. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is een Porsche alleen getuned door Gemballa dacht ik, vandaar de naam.
    Nog even een vraagje, de echte sportwagens die je vrijspeelt, kan je die ook tunen kwa uiterlijk? bijvoorbeeld een nieuwe uitlaat of nieuwe voorbumber dat soort dingen.

17. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.057
    heb net de B klasse auto's vrijgespeeld... dogde viper gtsr een saleen (niet de s7) en nog wat andere st0ere bakkies... ben nu op 48%

18. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    370
    Je bent nu op 48 procent hoeveel uur gameplay is daar voor nodig.
    Hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel tijd je in de garage spendeert en heb je veder alle races gereden?

19. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nu op 35% ongeveer ... de B klasse auto's had ik volgens mij al eerder uitgespeeld dan Kenneth .. weet nie zeker, maar ik heb er wel veel van B klasse hoor ...

K ben nu inmiddels bij de 3e stad, Detroit ... wauw wat zijn die steden mooi gemaakt zeg

trouwens ... de 1e twee steden, San Diego en Atlanta .. zijn een makkie vergeleken met de concurrentie in Detroit :) wou et jullie alleen laten weten

20. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    My rides:

Deel Deze Pagina