1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Midnight club 3:DUB Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 27 nov 2004.

1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Een makkie....nou dan staat mij nog wat te wachten, want ik kan soms pas na herhaaldelijk een bepaalde race te hebben gereden, de eerste plaats bemachtigen.

LaVey je bent trouwens lekker bezig geweest in de garage, moet zeggen je hebt smaak er zitten een aantal mooie wagens tussen, zal wel een aardige duit gekost hebben.
    Gebruiken mensen nog een bepaalde tactiek qua financiën of worden de zuur verdiende pegels direct weer uitgegeven aan nieuwe onderdelen.

2. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    @ LaVey ... vette wagens
    maar k snap 1 ding niet, waarom hebben mensen altijd zoveel wagens in hun garage .. terwijl ze meestal maar met 1 of 2 rijden ... :confused:

Ikzelf heb 3 wagens, 1 om mee te racen, 1 om online mee te showen (Impala super gruwelijke hydrolics :) ) en de 3e heb k net gewonnen ...
    Daarnaast een Ducati .. want motor races mag je ook niet missen hè ...

K overdrijf misschien een beetje hoor ;)

Maar ik haal ook soms na 3x de race herhalen pas de finish als 1e ... er zit gewoon soms teveel snelheid, en teveel actie in de race .. dat je ff de weg kwijt raakt ...

Maar Detroit is in ieder geval wat moeilijker ...

Mn tactiek qua financien .. uhmmm ... meestal als ik een auto win, die ik nie gebruik of wil gebruiken ... verkoop ik em ... kijke of alle wagens upgrades nodig hebben, zo niet .. bewaar ik mn geld gewoon ..

3. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de SUV/truck races en the muscle car races het makkelijkste.
    de tuners waren iets moeilijker en de motor races zijn gewoon irritant.
    ik ben nu bezig met "only invitation" races ofzoiets met een dikke posche :p

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    man...ik moet dit spel dus egt gewoon hebben he :D

5. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    hebben trouwens meer mensen hier last van, dat als het regent of sneeuwt alles vertraagd? is best wel irritant

6. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ja .. gaat wat moeilijker met de bochten enzo ...

7. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    hey mensen, laat eens wat van jullie 'rides' zien ;)

8. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe dan?

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    door een foto te maken met je digitale camera en die hier te laten zien..

ik wil best wel een paar foto's maken.. heb alleen nog maar vrij standaard uiterlijk qua auto's ging eerst voor de performance!
    ik zal straks wel ff een paar dingen gaan veranderen en er foto's van maken en dan zet ik ze hier morgen neer

10. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel benieuwd..is de tune optie een beetje groot vergeleken met NFSU2? Hoe werkt het allemaal precies ? Tell me. :p

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    al lees je de pagina's door dan word je al een stuk wijzer.. er zitten best veel opties om je auto te tunen in.. mede doordat er voor elke auto ook aparte dingen in zitten kan je ontzettend veel tunen!

12. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Inmiddels heb ik verschillende auto’s en een motor, alleen vraag ik mij nu af wanneer jullie van voertuig wisselen. Er zit inmiddels aardig wat geld in mijn Golf en hij rijdt als een tierelier. Eigenlijk is het haast zonde om h’m werkeloos in de garage neer te zetten en te beginnen met een ander voertuig.

Op motorisch vlak kan ik nog wel het een en ander verbeteren, ook het uiterlijk wil ik nog her en der aanpassen. Is dit zondegeld en kan ik beter beginnen met een nieuw model uit te bouwen of kan ik met de Golf nog wel even voorruit?

Er gaat trouwens een hoop geld in de kleuren zitten, als je die naar eigen wens wilt aanpassen voor ieder onderdeel 1000, een hoop geld als je nog andere onderdelen wilt aanpassen.
    Leuke velgen zijn trouwens ook niet voor niets, zag ze al voor 4500 :eek: , maar dan heb je ook wat… ;)

13. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, tot nu toe kan ik alleen van level 1 naar 2 ... en van level 2 naar 3 ... :{

veel tune shit zit er niet in denk ik, of het ligt aan mijn auto ...

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    tunen is niet alleen alleen performance maar ook uiterlijk.. en daar zit best wel veel in, aangezien je voor elk voertuig wel weer wat anders kan aanpassen..

15. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Inmiddels heb ik verschillende auto’s en een motor, alleen vraag ik mij nu af wanneer jullie van voertuig wisselen?

Mogelijk kan iemand wat tips geven, welke betrekking hebben op mijn eerder gestelde vraag :confused:

16. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ik gebruik mn Chrysler DUB edition voor het racen .. verder nix eigelijk

soms pak ik mn motor en doe ik wat races ...

17. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is gruwelijk iLL ,
    beter dan Nfs2u , 3 x zoveel voertuigen , vettere rides, mooiere stickers en Decals en zeker de wreedste velgen aller tijden (Lexani Giovanna , Dayton etc...) niet alleen nachtraces maar ok tijdens zonsop en ondergang....
    Verder veel meer variatie in soorten races , meer tuningsopties , steden zijn beter uitgewerkt (Rockstar , GTA serie , dikke Steden , dus dan weet je hoe laat t is )
    beter gevoel qua snelheid ,zit op t zelfde niveau als burnout ,maar met meer verkeer
    ,dat maakt t lekker tricky , goede reflexen en raceskillz is what u need , er zitten vette jumps in (ala good ol Carmageddon), veel shortcuts, ook door sommige gebouwen.Daarnaast is t zaak veel gebruik te maken van je special move ( 3 verschillende totaal , 1 per klasse , :Agro ( verkeer wegrammen als een bulldozer , Roar ( schokgolf attack handig in die files of om tegenstanders uit balans te brengen , en Zone (goed voor last minute turns , als je de bocht dreigt te missen)...

Wat Gfx betreft ,ik hoor veel peepz hier zegge gaat wel , ok ze zijn niet super gelikt maar zeker wel strak gemaakt zeker de wagens zelf , check alleen al die velgen , daar zien die van nfsu er maar gewoontjes uit daarnaast moet je ook niet vergeten dat er veel meer objecten op t scherm getoverd worden dan bij burnout3 of nfs , ik vind wat dat betreft dat Rockstar tog een goede job heeft afgeleverd,ben wel mee eens dat t bij regen of mist teveel slowdown optreed, vooral na een crash duurt t lang voordat je waggie weer op snelheid is , maar goed kan niet alles hebbe he

tip: speel veel cityraces voor geld ( tellen niet mee voor percentage uitgespeeld), wil je shit unlocke en meer procenten uitspelen speel dan veel straatraces en en clubraces ,tournaments leveren veel geld op en een prize car ,

zit nu zelf op 49 % heb net een Cadillac Cien gewonnen in detroit , zeer snelle bak ,en een sl55 amg (Dub Tuned) ook zeer wreed, heb de meeste luxury sedan tunerraces en muscle cars gehaald ,alleen nog choppers en suvs en exotics.....

Peace.... ( man waar is die SLR Maclaren ... ) :p

Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  18. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Vanaf de A klasse (exotics) worden de auto's duur (100.000+ tot 750.000 ongeveer), het is dan ook wel handig daar wat geld voor vrij te houden, of eventueel gewonnen auto's te verkopen. De mclaren f1 is echt een superauto (snel, goed te sturen) en niet één van de duurste, zou voor die gaan als je eraan toe bent.

Uitbouwen van je auto levert niet echt veel verlies op. Als je de auto verkoopt krijg je bijna alles terug van wat je erin hebt geïnvesteerd, de auto kan altijd op live gebruikt worden (als je dat hebt natuurlijk).

19. Rupac

Rupac Back in the days....

Leuk Bevonden:
    0
    en als je hem hebt uitgespeeld is het dan ook echt 100 & of kun je dan nog van alles doen(net zoals bij nfsu2)

20. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als die gast al op 49% zit dan lijkt dit spel nogal snel uitgespeeld aangezien het pas uit is..

Deel Deze Pagina