Midnight club 3:DUB Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 27 nov 2004.

  1. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Of hij gamed dag en nacht. Maar je kan altijd nog gaan rond cruisen door de steden of je auto's nog mooier maken. Of er net zoals in NFS: U2 extra dingen zitten weet ik niet precies.
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Weet niet of het handig is om maar een voertuig te gebruiken, echter waarom zal je huidige auto inruilen als je iedereen nog kan bijhouden, het mij dan geen noodzaak om te wisselen.
    Op het moment dat er andere voertuigen vrijkomen, zoals de A-klasse wat wordt aangegeven door Cole Trickle, dan wordt het denk ik een ander verhaal.

    Volgens de beschrijving is het inderdaad handig races in een bepaalde tactiek te plannen, alleen is mij nog niet helemaal duidelijk hoe je dit het beste uitwerkt.
    Vooralsnog blijft het een heerlijk spel om te spelen, Bossplaya moet volgens mij al aardig wat uurtjes weg hebben om op 49 procent te zijn gekomen.
     
  3. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha valt best mee, kheb t spel nu 5 dagen , en nee ik speel niet dag en nacht moet overdag gewoon werken van 9 tot 5 deze gamerheeft nog wel een social life gelukkig
    Had je me paar jaar trug gevraagd ,dan had ik m nu al uitgespeeld :p:p
    KWeet niet waar t aan ligt ,ik ben sowieso racegamesfanaticus ,dan gaat t wat sneller mschien .... nog een maand dan duw ik Forza Motorsport ook de Box in ,kan nie wachten..
     
  4. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan idd met 1 wagen heel veel races afwerken, en vaak winnen ook , leuker , tenminste lijtk mij is om voor elke klasse clubrace ook een auto uit die klasse uit te zoeken , m te tunen en met die bak die races uit te spelen , ok kost zwaar veel geld , maar geeft wat meer voldoening ,tenminste als je daar iets om geeft ,
    ik weet tog wel dat ik deze game ga uitspelen ,dus ik hoef niet perse met een exotic car usv truck of chopper races te gaan uitspelen , daar zit minder uitdaging in lijkt mij , mja ieder op zn eigen manier , ik probeer voor mezelf altijd maximale uit de game te halen ,voor de fun , niet omdat ik m snel uitgespeeld wil hebben lol

    wat taktiek betreft ,ik weet niet hoor maar dit spel is gewoon verstand op bijna nul, ver vooruitkijken , anticiperen en op t juiste moment je specials gebruiken ,
    vlieg je scheef de lucht in corrigeer dan altijd met b + richting
    en t belangrijkste blijft tog nitroboost en slipstreamboost
    Bewaar je Nitro's ,ga niet meteen in de eerste 3 , 4 checkpoints al je nitros weggooien, waarom? 1 Je hebt nog je spc. boostmeter niet gevuld en dus 2 is de kans groot dat je ergens ol op een muur of bus vliegt ,daarnaast 3. kun je je tegenstanders gebruiken voor slipstreamboost , kost nix en 4 zo wen je ff aan de track waar je rijd, dat kost tijd , want iedere race heeft weer een andere route en er zijn veel heel veel races ,
    nitroboost gebruik ik veel als ik net ben gecrashed om de aansluiting te behouden met de leiders , ze zegge niet voor niets wie wat bewaart heeft wat ....

    dat is zon beetje mijn taktiek , khoop dat je er wat aan hebt...
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik doe het zo ongeveer hetzelfde.. nitro alleen bewaren voor noodgevallen, en voor het laatste rechte stuk. Ik maak heel veel gebruik van die slipstreamboost.. ben nu op 19%. Maar bedankt voor die tip met het vliegen. dat wist ik nog niet!.. Oja ik zal zo ff een paar foto's maken en hier neerzetten.

    edit// de foto's van mijn auto's

    een 68 GTO
    [​IMG]

    Crysler 300C DUB
    [​IMG]

    dodge Neon SRT4
    [​IMG]

    en mijn escalade EXT..(kleur heeft me vriendin erop gezet)
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  6. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Als de A klasse auto's vrijkomen bij mij, dan ben ik idd genoodzaakt om te ruilen ja .. maar verder win ik nog steeds alles met mn D klasse Chrysler DUB Edition _O_
     
  7. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is idd leuker ja, maaaar ...

    sommige auto's zijn gewoon te lelijk om mee te racen ... ook al verbouw je ze

    k wil natuurlijk met klasse rijden :cool:

    Maar k heb nu een Lotus Esprit in mn garage, die is ook redelijk snel hoor ...
     
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer mooie Crysler 300C DUB. _O_
     
  9. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    crysler & dodge....mooi werk mchief :D
     
  10. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft er hier iemand al 12 Rockstar logo's? En wat krijg je er eigenlijk voor??
     
  11. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    welke modus zijn er allemaal niet voor niet online spelers
     
  12. Rupac

    Rupac Back in the days....

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kun je single player alleen career en een arcade race
     
  13. heb hem net alleen ben ik iets vreemds tegengekomen...

    weet iemand waarom ik mijn profielnaam alleen maar in kleine letters kan invoeren? ik kan niet de shift knop gebruiken om grote letters te krijgen... hoort dat... als iemand het weet... veel dank _O_

    (en sorry voor de Offtopic :) )
     
  14. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    zit nu op 50%, de races worden nu echt wat moeilijker en langer ...

    Cadillac Cien _O_
     
  15. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het zo dat je de echte snelle auto's weinig kan tunen want ik zit nu op zo'n 45% en zit met die auto's als de Saleen sr en de Corvette Z06 en daar kan ik bijna helemaal niks aan veranderen. Komt dat later nog of kan dat gewoon helemaal niet?
     
  16. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    helemaal neit, ik kan mijn lotus ook amper tunen, er zitten bij mij alleen dikke velgen onder meer niet, beetje terecht, heb jij wel eens een saleen met een bodykit gezien 8)
     
  17. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niet veel over de Live optie gehoord. Kan iemand mij iets vertellen hierover ? Dus Gamers meningen !
     
  18. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar wel met nieuwe uitlaten en verschillende spoilers.
     
  19. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    in de meer duurdere auto's zitten er weinig tune mogelijkheden vind ik, bij NFS2 had je er veel meer ...
     
  20. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar bij NFSU2 had je ook niet zulke dure auto's, maar ik moet wel zeggen dat ik de verschillende tuningsmogelijkheden bij NFSU2 beter vond.
     

Deel Deze Pagina