1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Midnight club 3:DUB Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 27 nov 2004.

  1. je kunt best antwoord geven :{ is niet moeilijk toch...
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de tune-opties voor de motoren uitgebreid of valt dat wel mee? En kan je dan ook vallen met die motor enzo? Of kan je niet chrashen. Lijkt me echt een vet spel! Hopelijk win ik hem eens een keer, ik wil dit spel vet graag. Nu ook met die motoren en pimp bakken etc.
     
  3. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf nog geen motor dus weet niks van het tunen af. Ik weet wel dat je kan vallen als je hard tegen iemand aanrijd.
     
  4. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ja dat kan ik je ook wel vertellen :D
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    nee, je kan de motoren niet preformance tunen.. maar je kan wel neon enzo deronder zetten.. kleur veranderen.. enzovoort
     
  6. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan de motoren wel degelijk op performance tunen... is gewoon zelfde als bij auto's
     
  7. schijnbaar is het toch echt moeilijk... :confused:
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik snap jou niet helemaal speedy999_333.. waarom moet per se hij antwoord geven op jou terwijl hij het spel helemaal niet heeft.. hij heeft zelf ook een vraag.. maar ik zal straks even voor je kijken!
     
  9. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    en meestal als je iets niet weet, antwoord je ook niet, dus zal vast niemand het weten... |:-
     
  10. @the predator: Weet je wat... laat ook maar.

    stond er een naam bij? Nee :cool:

    en als je het niet weet kun je ook dat ook zeggen...
    zo vaak vraag ik niet wat op het forum...

    Later _0/

    @Mchief: als je even wil kijken graag, meer vraag ik niet :)

    En BTW: Feodor zijn vraag is ook niet beantwoord daarom Quote ik hem mee :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2005
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb ook even gekeken, en het kan bij mij ook niet.. erg raar. Waarom zouden ze dat er dan in doen? Maar goed het maakt mij niks uit..

    Maar zoals jij Feodor qoute.. lijkt het net of je een antwoord van hem verwacht!
     
  12. Oh sorry misverstandje O-) (my bad, kan gebeuren)

    IIG bedankt voor het kijken _O_
     
  13. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een mogelijkheid om snel geld te verdienen, want ik vind namelijk het tunen leuker dan het racen zelf... eigenlijk vind ik het racen ook wel leuk alleen dan met een getunede bak. Ik zit nu op 40% en heb net de B Class auto's vrijgespeeld.
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Even 5 vraagjes van mij tussendoor:

    1. Welke motoren zitten er in het spel?
    2. Zijn deze een beetje tof te besturen of is het echt bagger?
    3. Race je met een motor tegen motoren of ook tegen auto's?
    4. Kun je ze ook opvoeren?
    5. Kun je het uitspelen met enkel één motor of meerdere?

    Ja, ik ben een motor fanaat en zou dit spel enkel voor de motoren aanschaffen!!

    Alvast bedankt voor de antwoorden op mijn vragen!!
     
  15. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de motoren nauwelijks tunen, alleen de kleur, neon, vinyls en de velgen en bij sommige motoren een andere uitlaat. Je kan verder helemaal niks kwa prestaties veranderen ik weet niet of dat nog komt maar ik vrees van niet. Er zijn maar een paar auto's die je flink kan tunen maar zodra je bij de echt snelle auto's komt is nauwelijks meer wat mogelijk.
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Thx, enne welke motoren zitten er in het spel? Race je met een motor tegen auto's en motoren?

    Enkel 2 sportmotoren of zijn er meer behalve de aprilia en de ducati?
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2005
  17. tsjaaa...

    tsjaaa... Guest

    hoe je race maakt niet uit bij de meeste races kan je gewoon met motor tegen auto of andersom en bij sommige races heb je bepaald voertuig nodig.er zijn ook nog een paar choppertjes maar als je alleen voor de motoren ga dan zou ik m niet kopen ik kocht m ook daarvoor maar valt me beetje tegen rijd wat je zeg bagger als je moto gp2 gewend bent:pvoor de rest wat je met de autos kan wel errug netjes:Dik hou helemaal niet vanm race spellen op moto gp na maar dit is zeker naar mijn mening uiteraard een toppertje:D
     
  18. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    K had wat meer verwacht van de tuning mogelijkheden, bij NFS2 had je er veel meer, als je online ging had iedereen een eigen stijl etc ... maar de actie en de races maken dit spel een topper ...
     
  19. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik al eerder zei, je kan je motoren wel degelijk op prestaties tunen, alleen is het wel de helft van wat er bij de auto's kan
     
  20. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zit nog een kawasaki in , plus een zooi choppers plus later zijn ze idd nog wat verder te tunen

    En sommige races kunnen idd gemixte races zijn motoren en auto's ...

    Ben ik ook gewend maar dit is geen racesimulator maar een arcaderacer in die context is t wel goed uitgevoerd, je moet wel wennen aan t hangen met de b knop , maar jah ,zijn weer skillz voor nodig :p:p
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2005

Deel Deze Pagina