1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Midnight club 3:DUB Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 27 nov 2004.

  1. tsjaaa...

    tsjaaa... Guest

    ja oke heb je wel gelijk in groot voordeel is gelukkig ook wel dat je niet meteen onderuit ga als je door een boompie heen ga ofzo:pmaar toch beetje gp achtige besturing had niet verkeerd geweest:p

    en ff offffftopic is nfsu2 sneller of trager dan mc3?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 apr 2005
  2. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Jonge, waar maak je je druk over. Waar moet ik op antwoorden .. ? :{
    ik had een vraag gesteld en jij zegt dat ik moet antwoorden..nouja vaag.. |:-
    En nee, ik kon JOU vraag niet beantwoorden mits ik het spel had .. |:-
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2005
  3. Jongen lees het hele topic door... je begrijpt me verkeerd :)

    Speciaal voor jou:

    Uit Post 133
    Uit Post 141
    Uit Post 147
    Uit Post 150
    Uit Post 152
    oftewel ik wou duidelijk maken dat jouw vraag ook niet werd beantwoord ;) maar ik had dat even iets duidelijker moeten maken, sorry
    en je komt er BTW wel erg laat achter :D maar dat geeft niet

    en even voor iedereen: Sorry voor de enorme Off-Topic :cool:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 apr 2005
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    THX
     
  5. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    mc3 is naar mijn mening qua gevoel van snelheid sneller dan nfsu2 zolang t normale weersomstandigheden zijn, als er tijdens regen word gereden(voor mist in iets mindere mate) dan heeft mc3 problemen om t spel op snelheid te houden , merk je vooral bij de start als je de banden flink laat roken en de teller langzamer aftelt , nfsu2 heeft een hogere framerate bij andere weertypes, dus sneller , komt waarschijnlijk door t feit dat mc3 meer objecten voetgangers bomen gebouwen tegelijk moet uitrekenen plus die regen, is net iets teveel van t goede, maar daar staat meer interactiviteit en diversiteit van de steden tegenover ten opzichte van nfsu2, tis maar net wat je belangrijker vind...
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor. Maar ik moet even deze medeling geven: Ik heb deze game net gewonnen hier op XBW!!! Ah ik ben echt blij. Zo te zien zie ik veel postivie reacties over dit spel dus ik zal hier binnenkort ook wel wat medelingen hebben. :9
     
  7. Gefeliciteerd :)

    had hem ook graag gewonnen :9 maar heb hem al gekocht :9
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 apr 2005
  8. Edwin1984

    Edwin1984 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me hier net geregistreerd en ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is maar is het een algemeen probleem dat als je je custom soundtrack gebruikt dat hij er aan het eind van de race het spel laat crashen?
     
  9. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op een amerikaans forum over dat probleem gelezen,dus dan is het waarschijnlijk een algemeen probleem,ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd.
     
  10. tsjaaa...

    tsjaaa... Guest

    ik heb meestal me eigen muziek aanstaan en ik heb nog nergens last van gehad gelukkig:D
     
  11. Edwin1984

    Edwin1984 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm vreemd, de eerste keer spelen met custom soundtrack en na de race gaat hij naar de interface van de xbox toe met de melding dat er geen goede dvd/muziek/game inzit......
     
  12. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan ook geen custom aan zette , hij crasht na elke race, zwart scherm , kan nix doen behalve reset.
    Dat zal wel komen omdat me xbox al 2.5 jaar oud is (ja hij word al een grote jonge ) de dagen beginne te telle :confused:
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2005
  13. tsjaaa...

    tsjaaa... Guest

    die van mij is ook zoiets ik heb m vanaf de launch zeg maar ik kan jammer genoeg alleen de 4 cds afspelen die er nog opstaan kan er geen andere meer opzetten omdat tie geen audio cds meer pakt:mad:
     
  14. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm das minder ik heb wel 25 of 30 soundtracks eropstaan en hij crasht bij allemaal
     
  15. Edwin1984

    Edwin1984 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox DVD speler is net gerepareerd 2 maand geleden......

    De game knalt er spontaan uit met custom soundtrack, kan een nieuwe game ophalen bij de gameshop maar waarschijnlijk is het gewoon een achterlijke domme fout :X
     
  16. Xboxsoldier

    Xboxsoldier unreal !

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die hem hebben gewonnen hier op xbw..congratulations !! _O_
    ik heb deze game bij de intertoys gespeeld en de verkopers moesten mij wegjagen omdat ik er al langers als een half uur op zat. :D grandieuze game !! O-)
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje 'xboxsoldier'. Deze game is echt geweldig! Ik heb hem dus gewonnen en bij mij is ie wel al 2 keer vastgelopen. Verder is het spel wel dope, maar wanneer krijg ik eigenlijk motoren en moet je echt 100% hebben om in een volgend level te komen?!
     
  18. Xboxsoldier

    Xboxsoldier unreal !

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    zit er dan een kras op het spel ofzo ? :confused:
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat niet. Ik had net zo'n vet lange race gereden en er stond dus: You're first of zoiets. En toen liep ie vast. :mad: Naja, nog een keer schoongemaakt. Hopelijk verminderd het. Ook een keer in de garage.
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik zat het laatst te overwegen om het spel aan tes chaffen voor de motoren. Na het even geprobeerd te hebben is het echt niks voor mij. Het is echt pure Arcade. Terwijl ik Burnout3 toch wel aardig vond, met name het elkaar eraf beuken. Ach ja......Forza komt binnenkort. Jullie veel plezier met het tunen en rond racen en bedankt voor de antwoorden.
     

Deel Deze Pagina