gewoon blokje rond blijven rijden en uiteindelijk gaan ze je uit het zicht verliezen. daarna naar een steegje rijden en wachten tot ze opgeven.
Kun je dit spel eigenlijk ook in KPH zetten ipv MPH? Trouwens dat geluid van die RS4 in de game lijkt helemaal NERGENS op, in de verste verte niet op wat het moet zijn. Zeer kwalijke zaak dat ze die geluiden niet kunnen namaken, genoeg games waarbij het maar al te goed klinkt... Forza 2, PGR4, NFS series...
Nou ik heb werkelijk langer dan een kwartier over allerlei weggetjes gereden en toen hoorde ik dat ze me kwijtwaren..maar een seconde later hadden ze me alweer WTF!
ik ga meestal gewoon de freeway op en dan maak ik een 180 graden draai, doen de agenten nogal lang over, en dan peer ik hem, daarna gewoon wat zijwegetjes nemen, en dan moet het wel lukken ( dit lukt mij met een van de eerste autos, en ook mijn enige )
In vergelijking met PGR 4 vind ik dit nou niet echt een waanzinnig spel. Veel frustatie moment, waarvan ik eigenlijk vind dat ze niet nodig zijn. Race je bijvoorbeeld 2 races goed en verknal je de derde kan je weer helemaal overnieuw beginnen. Ook op de momenten dat je perfect rijdt voelt het alsof je steeds meer gepushed wordt, de tegenstanders gaan namelijk ook perfect rijden en na verloop van tijd zelfs nog beter. Zeer frustrerend. Je kan beter de gehele race bagger rijden en op het laatste moment ze nog eens met gemak inhalen. Maar goed verder wel een vermakelijk spelletje Hebben jullie trouwens ook het probleem dat er zo goed als niemand online is bij de battles en races. Bij cruise zit ik meestal met drie personen????????????? Verder is het volgens mij niet mogelijk de teller op kph te zetten
Wat je best kan doen, is de snelweg bereiken. Probeer dan ook aan de linkerkant van de sneweg te rijden, iets wat naast de weg. Zo kan je plankgas rijden zonder een voertuig te raken Vandaag eindelijk een Lamborghini gekocht. Heb wat zitten klooien met de layout ervan, maar men eindresultaat mag er wel zijn geloof ik ... Klik hier!
Leuk dat je al die ziek snelle bakken gewoon kan test driven wanneer je maar wilt, al ben je blut...dat maakt niet eens uit, haha. En nope...geen optie om het naar KM/H te zetten. En thanks..ik ga wel even kijken zodra ik de cops achter me aan krijg..ik gebruik de handrem wel ff en dan gauw een bocht . wat is weight transfer eigenlijk???
Misschien een beetje een stomme vraag, maar hoe kom ik in photo mode? In het boekje staat dat de photo mode in het menu moet staan als je op start drukt, maar ik kan alleen in mijn fotoalbum komen. En is er ook iets van een cruise control?
Dat is bij motoren als ik het goed heb dat ze beter door de bochten gaat en soepeler, en bij de auto dat als je B ingedrukt houdt en je doet met de stick weight transfer dat je in balans blijft
Dankje! Ik heb er nog veel werk aan. Beide kanten zijn verschillend, maar hebben diezelfde stijl. Hopelijk maak ik er in het weekend nog iets moois van Als je photomode wilt activeren moet je op start duwen, je rechter analogestick eenmaal naar rechts draaien en wordt de photomode geactiveerd. Dezelfde vraag over cruise control rust hier ook op men schouders.
Oooooh shiiiiiiiit...check deze Die zit min of meer ook in de game...helaas kan ik em alleen nog maar test driven,maar ik moet deze auto hebben in de game en dan precies maken zoals deze!!!!!
Lol i know, ik kreeg de link ook van jou Wat ik overigens wel jammer vind en echt niet snap...(mja..waarschijnlijk omdat de game voor alle leeftijden moet zijn ofzo) dat ELK rapnummer gecensureerd is, echt zonde.
Hmm dat vind ik ook jammer, maarja ik zal me er niet erg aan storen denk ik offtopic: Je mag je sig wel veranderen , ik was ook bij Cham aanwezig toen
Ja ik weet het, ik moet het even aanpassen . Cham is echt dope trouwens (nieuwe mixtape volgende week en naam van zijn nieuwe album is ook bekend)
Echt jammer dat er bijna geen mensen online spelen , wou matches joine en vond steeds geen match Hij valt me eigenlijk ook wel een beetje tegen