1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Midnight Club: Los Angeles

Discussie in 'Algemeen' gestart door jasper15, 17 mei 2007.

  1. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    gewoon blokje rond blijven rijden en uiteindelijk gaan ze je uit het zicht verliezen. daarna naar een steegje rijden en wachten tot ze opgeven.
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kun je dit spel eigenlijk ook in KPH zetten ipv MPH? Trouwens dat geluid van die RS4 in de game lijkt helemaal NERGENS op, in de verste verte niet op wat het moet zijn. Zeer kwalijke zaak dat ze die geluiden niet kunnen namaken, genoeg games waarbij het maar al te goed klinkt... Forza 2, PGR4, NFS series...
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  3. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil dit ook wel weten,
    niet dat ik me erger ofzo aan de MPH, mr wil liever Km zien :p
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou ik heb werkelijk langer dan een kwartier over allerlei weggetjes gereden en toen hoorde ik dat ze me kwijtwaren..maar een seconde later hadden ze me alweer WTF!
     
  5. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga meestal gewoon de freeway op en dan maak ik een 180 graden draai,
    doen de agenten nogal lang over, en dan peer ik hem, daarna gewoon wat zijwegetjes nemen, en dan moet het wel lukken ( dit lukt mij met een van de eerste autos, en ook mijn enige :p )
     
  6. dikki dik

    dikki dik oranje is mooi

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    In vergelijking met PGR 4 vind ik dit nou niet echt een waanzinnig spel. Veel frustatie moment, waarvan ik eigenlijk vind dat ze niet nodig zijn. Race je bijvoorbeeld 2 races goed en verknal je de derde kan je weer helemaal overnieuw beginnen. Ook op de momenten dat je perfect rijdt voelt het alsof je steeds meer gepushed wordt, de tegenstanders gaan namelijk ook perfect rijden en na verloop van tijd zelfs nog beter. Zeer frustrerend. Je kan beter de gehele race bagger rijden en op het laatste moment ze nog eens met gemak inhalen. Maar goed verder wel een vermakelijk spelletje :lol:

    Hebben jullie trouwens ook het probleem dat er zo goed als niemand online is bij de battles en races. Bij cruise zit ik meestal met drie personen?????????????

    Verder is het volgens mij niet mogelijk de teller op kph te zetten
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  7. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je best kan doen, is de snelweg bereiken. Probeer dan ook aan de linkerkant van de sneweg te rijden, iets wat naast de weg. Zo kan je plankgas rijden zonder een voertuig te raken :)

    Vandaag eindelijk een Lamborghini gekocht. Heb wat zitten klooien met de layout ervan, maar men eindresultaat mag er wel zijn geloof ik ...
    Klik hier!
     
  8. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er erg vet uit !
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Leuk dat je al die ziek snelle bakken gewoon kan test driven wanneer je maar wilt, al ben je blut...dat maakt niet eens uit, haha.

    En nope...geen optie om het naar KM/H te zetten. En thanks..ik ga wel even kijken zodra ik de cops achter me aan krijg..ik gebruik de handrem wel ff en dan gauw een bocht :p.

    wat is weight transfer eigenlijk???
     
  10. bakatje

    bakatje Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een beetje een stomme vraag, maar hoe kom ik in photo mode? O-) In het boekje staat dat de photo mode in het menu moet staan als je op start drukt, maar ik kan alleen in mijn fotoalbum komen.

    En is er ook iets van een cruise control?
     
  11. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is bij motoren als ik het goed heb dat ze beter door de bochten gaat en soepeler, en bij de auto dat als je B ingedrukt houdt en je doet met de stick weight transfer dat je in balans blijft ;)
     
  12. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje! Ik heb er nog veel werk aan. Beide kanten zijn verschillend, maar hebben diezelfde stijl. Hopelijk maak ik er in het weekend nog iets moois van :)

    Als je photomode wilt activeren moet je op start duwen, je rechter analogestick eenmaal naar rechts draaien en wordt de photomode geactiveerd. Dezelfde vraag over cruise control rust hier ook op men schouders.
     
  13. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    je rechter trigger niet helemaal indrukken en je rijdt automatisch aan cruise snelheid.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Oooooh shiiiiiiiit...check deze

    [​IMG]

    Die zit min of meer ook in de game...helaas kan ik em alleen nog maar test driven,maar ik moet deze auto hebben in de game en dan precies maken zoals deze!!!!!
     
  15. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met een auto B indrukt kan je ook kilometers op 2 wielen rijden. Op z'n James Bonds zeg maar.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dat is trouwens een foto van Rivanov uit de exotische wagens thread :+
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Lol i know, ik kreeg de link ook van jou ;)

    Wat ik overigens wel jammer vind en echt niet snap...(mja..waarschijnlijk omdat de game voor alle leeftijden moet zijn ofzo) dat ELK rapnummer gecensureerd is, echt zonde.
     
  18. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm dat vind ik ook jammer, maarja ik zal me er niet erg aan storen denk ik :)

    offtopic: Je mag je sig wel veranderen :p, ik was ook bij Cham aanwezig toen :thumbs:
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik weet het, ik moet het even aanpassen :p. Cham is echt dope trouwens (nieuwe mixtape volgende week en naam van zijn nieuwe album is ook bekend) ;)
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt jammer dat er bijna geen mensen online spelen , wou matches joine en vond steeds geen match

    Hij valt me eigenlijk ook wel een beetje tegen :mad:
     

Deel Deze Pagina