1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Midnight Club: Los Angeles

Discussie in 'Algemeen' gestart door jasper15, 17 mei 2007.

  1. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Haha dan moet je er wel eerst wat uurtjes op zitten voordat je die hebt :lol:
     
  2. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Heb mijn RX-8 eindelijk :) Gewonnen via die pink slip race, rijd lekker zeg dat ding! Kan er goed powerslides mee maken en het interieur klopt ook precies :)
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Besteld bij PA voor 13 en een beetje incl :+

    Hoe zit het met 'goed worden in bepaalde races'? Burnout Revenge vond ik te gek omdat ik steeds beter werd in bepaalde banen, Burnout Paradise vind ik maar matig omdat de races totaal geen vast parcour hebben waardoor ik niet het gevoel heb echt beter te worden. Daarnaast lig je bij BP elke 10 seconden in de kreukels 8)
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    ik heb em daar ook besteld :+ Maar ik denk dat je in MC:LA geen vaste banen hebt.
     
  5. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    soms wel. Dan zijn de checkpoints zo dicht achter elkaar dat het net een vaste baan is.

    Maar bij andere races is het weer zo dat je de vrijheid hebt om te rijden hoe jij het wilt.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn wat een zwaar ongewaardeerde spel.

    Normaal was ik altijd van de Burnout serie maar deze vind ik echt zoveel beter dan Burnout Paradise !

    Ben blij dat ik hem heb gekocht !
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind Burnout Paradise maar matig, wat vind je zo goed aan dit spel?
     
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou deze wel willen, alleen zeggen vrienden dat het een redelijk moeilijk spel is. Al hebben ze duidelijk wel veel fun online met de game. Ze liggen bijna altijd te lachen omdat er eentje overkop vliegt en toestanden.
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Het spel heeft wel een verhaal maar die hoef je niet linear te volgen.Je mag zelf kiezen wat je gaat doen.

    Free-roaming zit er behoorlijk bij en de cops zijn niet zo irritant aanwezig als bij need for speed carbon . De besturing is een mix tussen burnout en pgr4 , lekker arcade -achtig. Je merkt ook bij de opdrachten dat het langzaam aan moeilijker wordt. Hierdoor heb je wel een YES gevoel als je een serie-races haalt. Een gevoel van overwinning !

    Visueel is het spel een schone ! Rondcruisen in los angeles is gewoon heerlijk,helemaal als je vol gas geeft.

    Langzaam aan mag je je auto up-graden en dat is leuk. Helemaal met american muscle cars,mijn persoonlijke favoriet.

    Kortom eigenlijk kan je nie fout gaan met dit spel voor een laag prijs. (playasia,play.com)


    Maar eh , ga lekker op vakantie man ....... na die 1,5 maand is ie wel volop hier te verkrijgen !
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik las dat er geen splitscreen optie inzit, is dat waar? :confused:
     
  11. Juliorz

    Juliorz Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je foto's maken in het spel zelf?

    Super spel trouwens!
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja precies ! dat vraag ik me ook af. In het handleiding staat wel een verkorte omschrijving maar dat doet het niet bij mij.

    Althans ik zie die optie niet staan. !

    Iemand ?
     
  13. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    even op start drukken en dan je linker of rechter stick bewegen en je gaat naar photo mode.
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Is er trouwens quick travel naar de races?
     
  15. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    ik vind em ook op de PSP er vermakelijk, dezelfde auto's alleen stuk minder mogelijkheden en graphics natuurlijk. maar nog steeds leuk om in de auto of bij je saaie familieleden te doen natuurlijk :)
     
  16. Timnation

    Timnation Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dacht het niet, alleen naar de Garage.
     
  17. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik dit spel nog best moeilijk vind! Heb nu een gepimpte mazda en moet echt me best doen om te winnen. Vandaar dat je ook dat eerder genoemde "yes-gevoel" krijgt als je zo'n serie race wint.

    Het nadeel is dat er nu soms echt allerei schuttingtaal + agressie stoten op de bank plaatsvind omdat 'k het gewoon niet kan hebben dat je zo'n serie verliest (in tegenstelling tot NFS waarin je overal #1 bent.)
     
  18. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Hehe ja het is bij mij ook al een paar keer voorgekomen dat er net een auto vanuit het niets voor me schoot of dat ik net een muur aantikte vlak voor de finish.. Komen vaak minder leuke woorden uit bij me dan en af en toe een stoot op me bed :) Als ik win is het altijd wel even yes of het moet zo'n makkelijke race zijn waar je je tegenstander in kwijt rijd..
    Toch leuk weer eens een beetje moeilijk race spel :)
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb tot nu toe nog geen race verloren hoor. Ik heb echter pas 10-15 races gedaan (heb inmiddels ook de camaro), maar zelfs die serie voor de camaro die met mijn stock volkswagen oranje was vond ik totaal niet moeilijk. Zal vast wel liggen aan het feit dat ik net begonnen ben :+. Vind Muscle cars nog steeds klote rijden btw.
     
  20. Timnation

    Timnation Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin gewoon een Tuner car nemen, die rijden het lekkerst na mijn gevoel. De eerste races zijn best makkelijk idd, vaak ook omdat je een veel betere auto hebt, als je rond de 40/50% komt wordt het toch al wat moeilijker hoor ;)
     

Deel Deze Pagina