Hoe krijg je die pull over achievement? Als de politie achter me aan zit en ik ''laat me pakken'' dan komt er zo'n filmpje (dat ik ingesloten ben) maar tijdens die cutscene kan ik niet gas geven ofzo.. dus dan word ik gepakt.
dan ben je al in police pursuit en dat is dus al te laat. je moet al stoppen wanneer er pull over rechtsonder in beeld staat, dan is er dus maar een politieauto die achter je aan zit. dan krijg je de cutscene waarin je dus die ene politieagent naar je auto ziet lopen en dan geef je gas
Ook nog niet geprobeert Heb hetzelfde als jou een beetje haha. heb de game al sinds begin november en heb maar een paar races gedaan, maar nu ben ik van plan flink te gaan racen.
Is goed, ik zal jullie toevoegen Rijd nu nog een '99 Eclipse en ik heb n motor dus moet je me niet uitlachen
Dit is voorlopig even mijn vette muscle car. Heb nu nog even geen geld voor de Mustang Boss en de Challenger... en m'n RS4
mensen die dit veel spelen en online willen racen mogen mij ook wel toevoegen .. mss kunnen we met ze alle dan ook nog de ''T-Mobile myFaves'' achievement halen
Waarom update mijn profile met stastistieken enzo niet op socialclub? Daar staat dat ik nog op 8% zit, maar ik ben eigenlijk al op 30% en current vehicle etc. klopt ook niet, iemand enig idee hoe dit kan?