Volgens mij nader ik het eind van het spel SPOILER! Spoiler Heb de City Champ verslagen en daarna kreeg ik een missie van Karol om 1 miljoen op mn bank te hebben staan, wat auto's verkocht en daar was het miljoen. Krijg een belletje van Karol dat ik naar een chateau moet komen en hij biedt aan om garagepartner te worden voor die 1 miljoen. Nu krijg ik dus alles in de garage gratis inclusief auto's
toen ik gisteravond rond 00.30 uur ff lekker online aan het scheuren was en vervolgens bij downloadable content ging kijken (ik was gewoon nieuwgierig zeg maar), zag ik dat het hele south central gebeuren te downloaden was. Er waren vier items te downloaden: 1 southcentral pack 1,37 gig, 2 southcentral pack multiplayer 1,37 gig, 3 een soort autopack (weet niet meer hoveel gig/mb) en 4 nog een autopack..... allemaal gratis te downloaden..... aangezien ik wilde gaan slapen besloot ik om eea de volgende ochend te downloaden... maar toen ik dat vanmorgen wilde gaan doen was alles weer weg... zijn er meer gasten die dit hebben ervaren???
da's ook zuur voor je. Want alleen dat uitbreiding van de map wordt gratis, de rest gaat geld kosten. Je hebt zeker niet gezien welke auto's er in de packs zaten? edit: laat maar. Heb t zelf al gevonden Spoiler The Car List-- '66 Pontiac GTO '63 Buick Riviera '55 Chevy Bel Air '65 Malibu '64 Chevy Impala '70 Chevy Chevelle '08 Mercedes Benze CLK63 AMG 'Black' '08 Range Rover Supercarged '08 Range Rover Sport Supercharged '09 Mitsubushi Exlipse GT '08 Audi S5 '08 Mercedes-Benz CL65 AMG '08 Cadillac XLR '08 Misubushi Lancer Evo X '07 Aston Martin DB9 '08 ducati 1098
klopt, deze auto's zaten er allemaal in, ik vond het alleen gek dat er twee verschillende packs voor nodig waren....verder vond ik het gek dat south central multiplayer apart gedownloaded moest worden..... wel balen dat ik eea niet direct gedownload had, dit gaat met dus onnodige credits kosten...
Niet echt super spectaculaire auto[s als je t mij vraagt Ik had liever een Koenigsegg of een Zonda ofzo gezien
Ik wil alleen die Audi S5, maar als ik die niet los kan kopen dan hoef ik hem niet. Heb nog niet eens de RS4 en R8.
Dus het extra stuk stad wat we erbij krijgen zal gratis zijn en de autos gaan geld kosten?Vaag, kan me toch herinneren dat ik eind vorig jaar een artikel las dat alles gratis werd. Maar wees blij dat je het niet gedownload hebt, want andere sites waarschuwden er al voor dat het echt schadelijk kan zijn voor je game. Maar waarom kan ik maar 1 slot kiezen voor mijn fotos? Ikmoet steeds overwriten. Mijn wagen heeft betere tijden gezien
Dit kan ook gewoon een trucje zijn om er voor te zorgen dat iedereen die het al heeft het verwijderd en er straks voor gaat betalen. Dat bericht kwam oorspronkelijk van de makers zelf en die sites nemen het over.
Ze mogen nou wel opschieten met die DLC. Denk namelijk niet dat ik die nog zal downloaden als ik de game heb uitgespeeld. De R8 unlocken is ook een werk zeg! Heb pas 5 onderdelen 100%. En dat zijn dan nog de 5 makkelijkste... Wel jammer ook dat de opties in de photomode zo beperkt zijn...
Ik zit met hetzelfde dilemma, zit nu op 96% ofzo en ik heb eigenlijk geen zin om te betalen voor nieuwe auto's en races