1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Midnight Club: Los Angeles

Discussie in 'Algemeen' gestart door jasper15, 17 mei 2007.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb het spel sinds gister en ben er erg tevreden mee. Het racen is arcade maar wel tof. Ben wel bang dat de game in een later stadium steeds moeilijker wordt en dat weer resulteert in een hoop frustratie. Even twee vragen.

    1. Is er naast het gewoon racen een manier om snel geld te verdienen? In Test Drive Unlimited had je bijvoorbeeld een race waarbij je in minder dan 30 seconden een paar duizend kon verdienen.

    2. Wanneer of op hoeveel procent unlock je de Nissan Skyline? Daar wil ik namelijk wel mee racen maar vraag me af hoe lang het duurt voordat ik die kan kopen :)

    Mijn dank is groot _0/
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.031
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Uiteindelijk gaat het geld verdienen best snel hoor.. Met die delivery missies verdien je makkelijk geld.

    Is die DLC btw aan te raden?
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja het gaat nu wel wat beter. Weet jij toevallig wanneer ik de Skyline unlock?
     
  4. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    wat is het verschil nou tussen de gratis DLC en die van 800?
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.031
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Gratis heeft geen extra wagens.
     
  6. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet wat tournaments winnen enzo kan je nieuwe serie van auto's vrij spelen. Juist de serie vrijgespeeld waar de mitsu evo en skyline in te verkrijgen is ;)
     
  7. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je south central witl downloaden moet je daar dan microsoft points voor geven of gewoon opvragen zonder iets te betalen? :)
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.031
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Je hebt een gratis update: dat is alleen een groot stuk stad, en je hebt een betaalde update (800 punten geloof ik), dat is stad met nog wat extra wagens.
     
  9. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    800 punten.., dan maar de gewone update:d
     
  10. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik kijk bij de auto's dat je nog kunt onlocken staan er wel chique tussen maar geen audi r8 of bugatti ofzo, iemand een idee waar ik deze kan vinden?
     
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Die moet je halen door in-game challenges te voltooien. Moet je ff op de officiele midnightclub site kijken.
     
  12. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    owke merci ;)
     
  13. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat het upgraden van je auto best kansloos is, omdat de AI dat ook doet? Beetje raar he, wil je je auto sneller maken zodat je wat beter kunt performen, doen je tegenstanders dat ook.
    Oblivion had dat euvel ook al. Was je in het begin van het spel in een grot en werd je ge-ownt. Dan dacht je; "wacht maar, ik kom hier terug als ik mezelf getweakt heb en sterker ben!". Kom je terug; staat er ineens een gast met hetzelfde armor als jij!
    Dat haalt de fun van het tweaken wel een beetje weg, imo.

    Of heeft upgraden toch wel nut? Misschien voor het online gamen wel (hoop ik).
     
  14. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ze doen het ook, maar bij sommige races kan je moeilijkhids graad keizen en dan kan je kiezen hoe groot je tegenstand is ;)
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb net het carpack gekocht met de CL65 amg, audi s5 en de eclipse. Het geluid slaat NERGENS OP, daar betaal je dan godver voor. Ze zetten een lomp stofzuiger tuning geluid op een CL 65 amg en de S5 klinkt precies hetzelfde, wat een waardeloze stukken stront die het geluid hebben gemaakt voor deze game... Pruts..
     
  16. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    echt wel, van de audi a4 standaard is nog beter dan met het carpak, is mss wel het geluid van de supercharger maar trekt op niets, dan liever toch een mustang! :)
     
  17. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Zomaar even een klein vraagje. Is het mogelijk om te switchen van mi/h naar km/h? Zo ja, waar kan ik dat ergens vinden. Ik heb de Options al afgezocht, maar helaas zag ik hem 1-2-3 zo gouw niet.
     
  18. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    nope, niet mogelijk volgens mij. (ook alweer een tijdje dat ik het gespeeld heb dus kan mij ook vergissen)
     
  19. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    is niet mogelijk nee, hoop dat er nog meer wijken bijkomen , south central vind ik wel erg mooi.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hele tijd GTA IV gedaan vanavond, gewoon beetje missies doen maar vooral rondklooien. En daarna Midnight Club : LA erin gegooid...en poeh,. was even vergeten hoe vet die game echt is zeg. Grafisch nog steeds een pareltje en het rijd fantastisch. Het gevoel voor snelheid tijdens die races terwijl je door die straten heensjeest en probeert geen andere autos te raken blijft fenomenaal.

    Ook die cockpit view is erg nice in deze game, ik gebruik deze ook constant. Heb gewoon echt teveel games, daardoor vergeet ik gewoon hoe goed sommige games zijn. Terwijl ik ze al sinds launch heb. Gelukkig maar dat ik NFS: Shift nog niet gekocht heb...want dan had ik ze nog langer laten liggen. Nu realiseer ik me dat ik deze gewoon vaker moet doen.
     

Deel Deze Pagina