1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Midnight Club: Los Angeles

Discussie in 'Algemeen' gestart door jasper15, 17 mei 2007.

  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Heb echt wel zin in dit spel... Wanneer is nou de precieze releasedatum?
     
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm... hierboven staat mijn idee over wanneer die uitkomt.. hopelijk zit ik er goed naast en komt ie eerder.

    Maar goed.. 2e kwartaal 2008 is de release date voor nu... rockstar heeft er een handje van om de release data van hun games 2-3 maand van te voren bekend te maken.

    Dat was zo met MC1, MC2, en MC3, en ook met GTA4, dus wie weet binnenkort..
    Maar ik blijf erbij dat het marketingsgewijs geen goede zet is van rockstar om GTA4 en MC:LA zo dicht bij elkaar te releasen.
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hoop dat het geluid realistisch gaat zijn en de rij-eigenschappen.
     
  4. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    Als het tune gedeelte in combi met de gameplay goed is wil ik het overwegen deze te halen. Maar als het net zo wordt als Pro Street, laat maar...
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas is dit uitgekomen:

    http://www.gamespot.com/news/6187564.html?om_act=convert&om_clk=newstop&tag=newstop;title;1

    |:- |:- |:-
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Rockstar’s Midnight Club Los Angeles op 12 september uit

    Rockstar maakte vandaag bekend dat hun aankomende racetitel Midnight Club Los Angeles op 12 september in de winkels zal liggen in Europa. Hiermee heeft de uitgever en ontwikkelaar zijn derde deel in de serie goed gepositioneerd voor het voorvakantie seizoen. We houden je op de hoogte, lees hier onder enkele details van het spel.

    [​IMG]

    Midnight Club Los Angeles geeft de speler Aldus studio Rockstar San Diego wederom een verslavende dosis vrijheid, stijl en snelheid, die het spel onderscheiden van de competitie. Zo zal dit nieuwe deel de scheidingslijnen tussen off- en online racen dichter naar elkaar toebrengen en de balk hoger zetten dan ooit te voren. Natuurlijk zal er weer een flinke dosis straatracecultuur in de titel geïnjecteerd worden en betekent dit dat iedereen kan genieten van realistische termen en onderdelen. Natuurlijk is de spelwereld weer compleet open voor spelers om te verkennen en zijn er talloze races en uitdagingen om te completeren.

    Voorlopig is dit de schamele informatie die wij hebben van Rockstar’s Midnight Club: Los Angeles en zullen we moeten wachten op meer informatie. De vorige delen waren erg succesvol en van aardige kwaliteit. Net als andere racetitels uit de periode speelde deze zich ’s nachts af en konden gamers talloze auto’s kopen, aanpassen en vervolgens met onrealistische snelheden en een arcade besturing in races tegen andere machines testen. Zonder meer zul je van Midnight Club: Los Angeles meer van dit goeds kunnen verwachten.

    Eerste komt natuurlijk Grand Theft Auto IV uit begin volgende week, daarna is het nog een aantal maanden wachten voordat Midnight Club Los Angeles in de winkels ligt op 12 september. Om je te laten herinneren hoe het spel er uit zag, hier onder wat screenshots.


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    supervet 8)
     
  8. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik wel halen denk ik, ben wel toen aan weer is een Pimp game.
    Sinds NFSMW niet meer gehad :eek:
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maandje verzet.

     
  11. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel ziet er echt weer vet uit. Heb de vorige echt helemaal grijs gespeeld (lees 100% completed), dus als deze maar ongeveer hetzelfde speelt als de vorige met deze graphics, dan ben ik een heel blij!
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Jammer dat hij is uitgesteld! Kijk namelijk heel erg uit naar de game. :)
     
  13. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Dit spel gaat echt zo vet worden!

    100% zeker dat deze in mijn collectie gaat komen :D
     
  14. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk verschoven omdat Saints Row 2 ook iets later daarna uit komt. Het ziet er vet uit. Maar ik koop het later, wacht af wat mensen er van vinden.
     
  15. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    oh, dat ziet er mooi uit zeg... valt me niks tegen, vooral die mercedes in het 6e plaatje wil ik ernstig graag pimpen en uitproberen.

    Komen er trouwens ook choppers in? of iets anders op twee wielen dat niet een sportmotor is?
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Yeah Gallardo Spyder!

    Yeah DUB!

    gouden combo, deze ga ik ws wel halen.
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ben een raceliefhebber op en top,maar deze game doet me dus echt totaal niks.
    De vorige van deze games kon ik ook al niet waarderen,de titelnaam kan ik ook niet uitstaan en vraag me af wie dat heeft bedacht:)
    De screens zien er wel netjes uit maar niet zo wereldschokkend als de gebruikelijke racers,Test drive Unlimeted vond ik toen der tijden briljant maar nu valt het wel allemaal erg in de herhaling.
     
  19. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast heb je ooit wel eens zo een game gespeeld en dan vooral Midnight club 3: DUB edtion. Als is over the top en dat maakt het juist zo vet en Rockstar weet het ook en maakt dus karakters ook over de top zijn en dat maakt deze game zo goed. Ik hoop dat deze game net zo snel is als de voor gaande want dan moet ik hem gewoon hebben. En dan ook nog online _O_
     
  20. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe trailer:\o/
    [GT]37679[/GT]
     

Deel Deze Pagina