1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Midnight Club: Los Angeles

Discussie in 'Algemeen' gestart door jasper15, 17 mei 2007.

  1. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Politie-pack
    Gratis te downloaden.

     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Niiiiiiiiiice, gewoon gratis. Het kan dus nog...heel South Central was ook gratis, ook al zo nice.
     
  3. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat is het verschil tussen
    South Central Ultimate Content Pack 1000G
    en
    South Central Premium Upgrade 800G
    Xbox site]


    South Central was toch gratis??? :confused:
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik lees in reviews dat deze overdreven moeilijk is. Is dat nog gepatcht ofzo? Of hebben de critici een beetje overdreven? Heb geen zin om honderd keer te proberen voor ik derde word :p
     
  5. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game helemaal uitgespeeld op alle races met motoren na. Simpelweg omdat motoren mij niet echt trekken.

    Zo nu en dan kan het inderdaad wel even pittig zijn. Dit komt omdat je nooit echt heel ver uitloopt op de AI. De AI "cheat" een beetje doordat ze zich behoorlijk aanpassen aan de snelheid dat jij rijdt.
    Mocht je bijvoorbeeld in de laatste bocht tegen een paal aanknallen, dan mag je sowieso de herstart knop indrukken aangezien de AI constant dicht achter je rijdt en je hierdoor inhaalt.

    Persoonlijk vond ik het niet overdreven moeilijk. Soms had je wat behoorlijk wat uitdaging in de game, maar ik had nooit echt het idee van "goh, dit is wel heel moeilijk...".

    Kortom; als je van racen houdt, tunen leuk vindt en een leuke uitdaging zoekt met racen, dan is Midnight Club zeker wat voor jou. Ik heb er iedergeval erg veel plezier van gehad.
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Mooie reactie, thanks. Ik ga deze wel aanschaffen dan. Ben benieuwd wat ik van het tunen moet verwachten, hoop niet dat het me tegen gaat staan.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik zou wel voor de complete versie gaan Fred, daar zit alle DLC bij.
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, thanks voor de tip, die had ik idd op 't oog :)
     
  9. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, wel voor die complete versie gaan. :)

    Over dat tunen; Je moet denken aan een bumpers, spoilers, velgen, neon onder en in de auto, nieuwe stoelen, sturen, metertjes in de auto en paintjobs. En verder kan je motorisch gezien nog het een en ander upgraden.
    Het is allemaal vrij uitgebreid al zeg ik het zelf.
     
  10. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    3 verschillende bumpers en 4 upgrade stages vind ik toch wel wat tegen vallen hoor. Vooral het motorische gedeelte hebben ze nog al simpel gehouden.

    Ik heb hier nog een boel achievements te halen, eens zien of ik in de komende weken er weer wat bij kan halen voor de SjaccoClaus-challenge. Ik moet ook nog een boel multiplayer achievements, dus als er mensen zijn die ze ook willen halen, stuur een Friend Invite. ;)
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Oké dat klinkt nog wel relaxt. Ga 'm binnenkort halen dan.
     
  12. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, ik vond het iedergeval niet tegenvallen.
    Ik ben met je eens dat ze er misschien wel wat meer in hadden mogen stoppen qua tunen, maar ik heb geen last gehad dat ik dacht van "kon ik maar net even wat meer doen dan alleen deze 3 bumpers."
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.031
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Mjin grootste minpunt is wel dat de game net wat te lastig is voor een arcade racer.. Het is echt vol aanpoten, en nogal frustrerend als je 1 bocht voor de finish weer vol tegen een ijscowagen aanrijdt.
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Same here. Vooral met de snellere auto's is het echt lastig om foutloos als eerste over de finish te komen. Wil 'm binnenkort toch weer eens oppakken om verder te komen, want vermakelijk was ie wel.
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    En hoe zit het met de weg vinden. In Burnout Paradise heb ik in races regelmatig dat ik een afslag pak en dan fucked ben omdat dat richting aanwijzer een beetje lastig is soms en omdat ik geen zin heb om steeds te pauzeren om die map te voorschijn te krijgen.
     
  16. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Je krijgt gewoon een bolletje op je minimap en daar moet je naartoe. De weg mag je zelf weten;)
     
  17. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Dat is niet bij alles races zo. Sommige races hebben een begin- en eindpunt, de weg er naar toe mag je dan zelf bepalen. Maar andere races hebben gewoon checkpoints (rook uit het riool :+ ).
     

Deel Deze Pagina