Hooooo eens even.. is dat lokale multiplayer footage? Geen cockpit view in deze MP modus, en nog erger.. geen verkeer of voetgangers. Ik kan het me niet anders voorstellen dat dit wel een LAN multiplayer potje was, anders is het goed mis.
Misschien kan je het uitzetten dat er geen voetgangers zijn? Ik zie wel cockpit view in het begin bij rechtsonder en daarna er eentje boven.
Kijk wel uit naar deze game! Ben wel weer toe aan een soort van free-roam racer. Daarnaast ziet de game er goed en interessant uit.
Wacht es eve,zie ik dat goed dat je vinyls kunt crieeren? Maar tot hoever gaat dat,neem aan niet zo uitgebreid als in Forza.
Vindt het wel jammer, nu moet ik maar wachten op Saint's row 2. Maar als de game daardoor beter wordt is het wel goed.
Weinig aandacht voor deze racer van RockStar... hij lijkt mij wel grappig worden ,wat ik begrijp hanteerd de game een beetje hetzelfde idee als TDU qua online ook , en er zo ook veel meer fun-modes zoals Capture the Flag enzo. En draait op dezelfde engine als GTA 4 als ik me niet vergis
Nee het is niet echt als TDU want dit is meer open hier heb je steegjes waar je door heen kan ragen en dat is meestal sneller en de auto's en motoren zijn veel beter te handelen dan in TDU. En weinig aandacht gaan eens naar deze site vindt je genoeg denk ik
weet iemand hier de release van. ik kijk hier echt naar uit en sommige sites staat dat hij 10 oct. uitkomt. en dat zou echt perfect zijn, want dan begint de herfstvakantie. maar op andere sites staat weer 24 oct.
Tja, het blijft er om hangen hoe de auto's besturen. Als het echte TE arcade word dat je het voertuig niet meer zelf onder controle hebt vind ik er niks meer aan... Ik kan veel beter met wat realistischere besturing over weg want dan voel je de auto tenminste aan..... Kan bijvoorbeeld totaal niet racen met burnout paradise, 0,niks gevoel over zo'n auto.
Je kunt hier dus niet je eigen avatar inelkaar zetten zoals Test drive Unlimited? Of is de gamecharacter algemeen voor iedereen vanuit de filmpjes?