Wow afbeeldingen zien er erg goed uit, het filmpje op Live een stuk minder, maar nog altijd prima. Ben erg benieuwd, lijkt top.
Volgende week valt ie binnen als het goed is En heb er zin in MC: 3 ook super veel gespeeld op de PS2
Je kan zelf beslissen of je een bekeuring krijg want als de politie je aan houd en je stop dus dasn kan je zelf beslissen of je weer weg rijdt en dat is dus een realtime cut scene. Echt te vet. En ja kan ook foto's maken maar hoe dat gaat moet ik nog zien, de shit gaat echt rocken
Car list is bekend: Spoiler Audi RS4 Chevrolet Cobalt SS 1975 Datsun 280Z Ford SVT Focus 1995 Mazda RX7 Mazda RX8 Shinka 1999 Mitsubishi 3000 GT VR-4 1999 Mitsubishi Eclipse GSX Mitsubishi Lancer Evolution IX MR 1998 Nissan 240SX Nissan 350Z Roadster 1999 Nissan Skyline GT-R V-Spec Pontiac Solstice Volkswagen R32 1983 Volkswagen Golf GTI 1988 Volkswagen Scirocco Chrysler 300C SRT-8 Mercedes-Benz S600 Mercedes-Benz S600 DUB Edition Mercedes-Benz SL65 AMG Ducati 999R Ducati Monster S4RS Kawasaki Ninja ZX-14 1987 Buick Grand National GNX 1969 Chevrolet Camaro RS SS Chevrolet Camaro Concept Chevrolet Camaro Concept DUB Edition Chevrolet Corvette Z06 1996 Chevrolet Impala SS 1970 Dodge Challenger R/T Dodge Challenger Concept Dodge Challenger Concept DUB Edition Dodge Charger SRT-8 1969 Ford Mustang Boss 302 Ford Mustang GT Convertible 1979 Pontiac Firebird Saleen S302 Extreme Aston Martin V8 Vantage Roadster Audi R8 Ford GT Ford Shelby Cobra Concept Lamborghini Gallardo Spyder 1971 Lamborghini Miura SV Lamborghini Murcielago Roadster Lamborghini Murcielago Roadster DUB Edition Saleen S7 Kvind hem niet mis. Er hadden er wat meer mogen zijn (zeker motoren) maar er zitten er zeker genoeg bij dat ik wil hebben.
Ik heb hem al hoor! Hij speelt echt geweldig, ik was bang dat de arcade handling de game zou verpesten maar hij rijd gewoon erg lekker, beter dan PGR4 en TDU durf ik te stellen. Je kunt lekker vloeiend hard door de bochten in tegenstelling tot TDU wat nogal hoekig overkomt. KOPEN DIE HAP!!! Heb em btw bij de mediamarkt breda gehaald liggen er genoeg!
Heb m ook maar besteld na al die positieve reviews op IGN! Midnight Club 2 op de xbox vond ik altijd geweldig, deel 3 (DUB-edition) nooit fatsoenlijk gespeeld. De besturing is hartstikke goed, het ziet er tof uit, geluid is nice > reden tot aanschaf Het blijft wel iets hebben om als eerste bij het laatste checkpoint te komen d.m.v. smalle binnendoorweggetjes die je steeds beter leert herkennen.
En je Avatar is die aan te passen naar keuze uit man of vrouw,of gewoon standaard persoon waar het om gaat?
Tot nu toe lijkt het een standaard personage, maar de game is echt geweldig. Je moet serieus moeite doen om een andere auto te kopen, het is al heel wat wil je een R32 of een nissan 350z kopen, laat staan een lambo. Heel wat anders als bij TDU waarin je binnen een uur een dikke ferrari rijdt.
Bedankt,nee dan is deze al niks voor mij als het inderdaad zo moeite is een ander Bolide aan te schaffen haha. Maar daar heb ik het geduld niet zo voor,maar het spel op zichzelf leek me wel wat ondanks ik maar niet kan wennen aan de naam.:b:
http://www.rockstargames.com/midnightclubLA Het is dus best betrouwbaar neem ik aan. Ik wil niet meer wachten tot vrijdag! Khad hem beter niet besteld, kon ik er vandaag om.
Voor de mensen die hem al kunnen spelen: Hoe zit het met de GFX? Is het echt voor om te kwijlen? En kan je toevallig ff een ingame screenshot/filmpje maken van het spel?
Graphics zijn heel mooi maar 1 HEEL GROOT MINPUNT!! Het geluid van de auto's lijkt in de meeste gevallen helemaal nergens op, totaal geen emotie in. Een paar klinken er maar zoals het moet.