1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Midnight Club: Los Angeles

Discussie in 'Algemeen' gestart door jasper15, 17 mei 2007.

  1. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ow, want geluid vind ik ook wel belangrijk bij auto's in zulk soort spellen.

    Ik hoop niet dat het heel erg tegenvalt als je meerdere auto's hebt gehad.
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Vind geluid in een racegame 1 van het allerbelangrijkste wat er is, belangrijker dan graphics zelfs. Want het gas opengooien is waar het om gaat, en als je dan een suf brommetje hoort is er 80% van de fun verloren, nee het geluid moet je weinig van verwachten. Word er niet goed van dat ze de auto geluiden afraffelen.....
     
  3. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Morge is die binne yehaaaaaaa kan nie wachten
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat vind ik nu ook,er is tot op heden nog geen enkele racegame die geluid nabootst zoals het hoort hoewel er goede pogingen waren.

    Maar dat ligt niet zozeer aan de programeurs maar heeft denk ik meer te maken met de natuurlijke wetten des het gehoor in een game.
    Probleem is dat als je een Exotic auto in real life hoort dan is dat van woow,maar in een game valt dat altijd tegen.
    En van iedere kant van de wagen klinkt het geluid anders,omgeving speelt ook een grote rol.
    Wat ik goed vind bij de PGR serie is dat je het motor geluid hoort doorgalmen in de replay mode,hoewel bij sommige wagens het geluid niet klopt.
     
  5. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, NFS Most Wanted vond ik persoonlijk erg mooi geluid hebben.
    Maarja, kan ook aan mij liggen
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat klop inderdaad,NFS is in die zin altijd redelijk tot goed geweest kwa motorgeluiden.
    En vooral NFS Road challenge was de game die nog altijd het meest klopt,ook de manier hoe de Ferrari en Aston Martin er klonken waren haast al kloppend gedaan.
    Maarja in die periode werden games ook met meer passie en inovatie gemaakt,nu word er meer naar trents en gimmicks gekeken en wat verkoopt.
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de eurogamer review:


    W

    T

    F?!?

    Serieus, ik was heel blij met deze game en hij kan nog steeds erg tof zijn.. maar met een magere lijst aan auto's die we al zo vaak hebben gezien in race games, plus maar 3 motorfietsen (geen choppers, alleen sportbikes) en die domme "zone, agro, electronic field" onzin.. plus het feit dat online boven 8 speler GEEN verkeer heeft zint me totaal niet.. ik zit er dan ook over na te denken om hem maar niet te kopen en hem te laten liggen.

    Vooral dat er geen verkeer is boven 8 spelers (onder 8 super weinig verkeer) is echt een misser.. en dit van de mensen die GTA4 wel goed kregen online.. dat was gewoon hetzelfde als offline... inclusief een grotere stad met veel meer details (gebouwen waar je in kunt, shops, etc) plus zo'n 80 meer vehicles (inclusief helikopters), en nog veel veel meer..

    Dikke misser wat mij betreft.. en haast geen enkele review die hier over rept he.. allemaal maar braaf een laf hoog cijfertje geven die netjes en maar mensen naar hun site lokken zonder kritische punten zoals dit aan te raken.

    Nogmaals.. de game kan harstikke tof zijn, en als je geen intresse in online hebt zal dit je waarschijnlijk niet eens boeien... maar geen verkeer deze generatie van consoles met zo'n grote titel is gewoon slecht.. burnout doet het, GTA4 doet het, dus waarom MC:LA niet?
     
  8. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Geluid van de auto's vind ik zelf ook zeer belangrijk en dat valt me inderdaad bij veel race games in de praktijk wat tegen. Zelf ondertussen dit spel besteld en hopelijk is ie vrijdag in huis :)
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zelfs TDU had het al en die game is toch al wel ff uit...
    Best wel jammer inderdaad. :mad: Het kan inderdaad een leuke game worden maar ik denk dat ik hem ook maar laat liggen, ik ga wel voor NFS:U.
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk politie in de game ?
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ja, en die zijn echt GE WEL DIG. Nog nooit zo'n mooie AI van de politie in een game gezien, realistisch in kaart gebracht. Ze zullen je eerst gewoon proberen te laten stoppen met alleen zwaailichten en een korte sirene toon, aan jou om te stoppen of weg te rijden. Geen overdreven Most wanted achtige politie maar meer realistisch, proberen veilig achter je te blijven en je klem te rijden. :b:
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Tja dat overdreven vond ik nu net weer leuk,maar ieder zijn smaak natuurlijk.:)
    Nee ik denk dat ik ook maar wacht op NFS Undercover,niet dat die beter word maar gewoon een smaak ding weer.:)
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je de game al meegekregen?

    Goed om te horen dat de politie intelligent is trouwens.
     
  14. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen overdreven politie?
    Wél hoor.
    6 auto's achter je aan enzo, botsen allemaal achter tegen me aan.
     
  15. Phoebe85

    Phoebe85 Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem ook bestelt hoop dat die me bevalt
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hij is anders knap lastig zeg, valt niet mee om 1e te worden bij sommige races.
     
  17. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Stond inderdaad ook bij de Gamez.nl review, dat de tegenstanders heel het spel beter zijn dan jou en dat heel frustrerend is.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, komt voornamelijk door het enorme catch-up systeem.
    Als je op het eind een foutje maakt ben je de pineut. Rij je aan het begin slecht, dan haal je ze zo weer in. Zelf hou ik niet van het catch-up systeem. In Burnout en enkele NFS games had je dat ook geregeld.
    Verder is het wel een leuke game.
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Het mag wel is moeilijker zijn .Game is bestelt bij gamehubs
     
  20. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    vette game is het vooral de graphics en besturing zijn gewoon top.
    vind alleen wel jammer dat je zo weinig geld krijgt elke keer na een race want zo duurt het wel heel lang je een echt vette bak hebt helemaal getuned.
     

Deel Deze Pagina