Het is af en toe toch echt wel een frustrerende game. Toestraks gewoon mn 360 afgezet omdat zo'n klote AI auto tegen me aan botste waardoor ik tegen andere auto's aan knal, en ja...500 meter voor de finish is dat niet meer in te halen.
Een game mag wel moeilijk zijn, maar ik weet zeker dat wanneer jij de game gaat spelen niet meer achter die mening staat Dit is zoals iedereen al zegt, soms frustrerend. Neemt niet weg dat het een hele fijne gameplay heeft, ook al win je niet, je krijgt toch geld en rep punten. Btw ik heb het geluid van een Mitsubishi eclipe GSX op youtube gecheckt en in de game en het lijkt er helemaal op zoals die moet klinken, toch nog niet zo'n tegenvaller kwa geluid dus. Alleen sommige auto's zoals de R32 zijn heeeeel zonde nagemaakt. Wat foto's van mn Mitsubishi Eclips GSX: De US Bank Tower in LA tijdens de avond/nacht
Free roaming + LA is geweldig, ga deze game zeker kopen als ik weer geld heb. Ben deze zomer zelf in LA geweest, en ik vond dat de trailers de sfeer wel wisten te pakken.
Voel je het als je rijdt ? een beetje slippen ofzo Spel krijgt echt goede reviews.Nfs zal niet beter worden de gameplay beelden die ik tot nu toe zag van nfs vond ik ook niet veel aan
Spel nu 3 uur gespeeld. In het begin is winnen erg klote. Tegenpartij is inderdaad erg goed. Soms zo oneerlijk dat je geen kans hebt en idd frustrerend. Inmiddels rij ik op een motor en rijgedrag en snelheid is zo goed dat ik nu alles met mijn ogen dicht win. Heel apart hoe dit inelkaar zit. Game zelf is mooi maar heb met need for speed toch beter en leukere game uren gemaakt. Nadelen vind ik PERSOONLIJK dat ik een beetje in het ronde rij en elke keer dezelfde soort race rij. Ik krijg weinig gevoel met de verhaallijn van de game. Dit is wat ik bij bv NFS wel had. De races zijn erg lang en dan moet je soms ook nog 3x 1e worden. Je bent zo 20 minuten verder. Van free roam naar een race moet je zelf van punt a naar b rijden. Volgens mij had NFS een button zodat je direct kon racen... NFS heeft de eigenschap om snel in mooie autos te rijden dus meer fun gehalte. Midnight LA is meer werken voor de credits en dat heeft ook wel wat maar dan moet je wel de tijd hebben maw zeker een vette game die ik zal uitspelen maar ik verheug me toch meer op NFS.
Dat is ook wat Ik vind in het donker rijden niks en helaas gebeurd dat 50%. Iemand enig idee of je kan instellen dat je altijd overdag rijd?
hmm, midnight club, klote avonden Ik vind het altijd wel vet, met grote koplichten aan en scheuren door die donkere straten. Mjah, iedereen zijn eigen ideeën natuurlijk. Ik vind het trouwens echt hard dat je ook je interieur kan tunen, is dat uitgebreid?
De fotomode hoef je niet vrij te spelen. Het enige wat je moet doen is op start drukken en dan met de rechterstick bewegen. En voilla, de fotomodes
TJonge jonge, wat een vette game is dit, heb de game de hele avond gespeeld bij broer, ik kon gewoon niet stoppen.Zulke intense races, prima besturing, de inside-car viw is echt DOPE! Grafisch prachtig, prima soundtrack..man man, must buy? YES!
Ik ga vanavond langs de Media Markt Adam en nou vraag ik mij af of iemand deze al in de schappen heeft zien liggen? Btw mooie screens Martijn en gelukkig valt het geluid dus nog wel mee, kan niet wachten om dit spel te spelen en me auto's te pimpen.
Nu moet ik zeggen de auto modellering zien er zeer sterk uit,maar ik heb gister even gegoogled over recensies en je leest overal dat de moeilijkheids graad te hoog ligt. Maar er zijn 2 soorten moeilijkheids grades naar mijn mening,een moeilijke en een frustrerend moeilijke waaraan je je niet zo zeer ergert aan de race zelf maar om de eerlijke balans om maar zo te zeggen. En ik denk dat deze game dan bij dat laatste hoort,als ik al zo jullie opmerkingen lees ook.
Soms wel, trouwens wel een grote voldoening wanneer je de race wel haalt hoor. Maar het fijne is, ook als je verliest krijg je geld en rep points dus je komt toch wel verder.
Ik heb hem al twee dagen Hij is best pittig qua moeilijkheid graad maar dat maakt hem juist zo vet heb nu iets van 10% voltooid (uurtje of 5 gespeeld dus die game is echt groot) en heb maar 60% gewonnen. En nee ben niet slecht speel al jaren race games.
Je kan alles een eigen kleurtje geven en het stuur en de stoelen kan je veranderen en nog een volgens mijn lachgas meter op je dashboard maar tot nu toen nog maar bij 1 auto getuned dus weet niet hoe het bij de anderen auto's is.