Nee!!!!! die zat dus niet vol. Maar ik heb maadnag en dinsdag niet op LIVE gespleed en haddus niet gezien dat ie me toen wel een reqquest had gestuurd (waarschijnlijk). Bij deze wil ik "sportieve" Gerrit meteen bedanken voor de herkansing!!! Ikk heb DuCyCo 02 nu in mijn friends list staan dus dat kan niet meer fout gaan aanstaande donderdag. Kan ik toch nog laatste worden in de race van 19:15 uur...
gediskwalificeerd...zonder ook maar iets gedaan te hebben.... beetje vreemd...en dan nog zeggen dat ivm de lage opkomst je een herkansing krijgt...tuurlijk,als je om niks eruit gemieterd word...heb je weinig mensen over.... Ze gaan er van uit dat iedereen de hele week tijd heeft om te checken of je bent toegevoegd.....sufferds!!! Maar goed,iedereen succes ermee...gezien de tijden die somigge rijden had ik mezelf al niet veel kans gegeven...en die scooter(mocht er een wonder gebeurd zijn) had ik toch weggeven aan mijn neefje......RACE ZE !!!!
Je krijgt toch eerst een mailtje waarin ze zeggen dat je ingedeeld enzo bent? En ik dacht ook dat er bij stond dat zo'n host je een friends invite zou sturen.
Ow man Ik had bijna die tomster Nl ingehaald maar dan moest ik weer tegen een paal aanrijden, dus werd ik tweede.
Ook 2e geworden. Andijk City 1e gefeliciteerd. Ducyco vertelde ook dat ie een game had waar slechts 1 iemand kwam opdagen, en dan win je dus automatisch.
Hmm kep wel gewonnen gisteren maar mijn tijd was echt niet normaal slecht: 3.23.77. Maar gelukkig waren er genoeg noobs om af te straffen.
als ik nu www.mm3challenge.nl typ krijg ik iets over kpn en breedband heeft iemand anders ook dit probleem of weet wat het probleem is pm me dan m.v.d
Dan moet je ff op de link klikken die naar de KPN MM3 Challenge website gaat, en dan op GO klikken...
maar als ik die breedbant site krijg loopt de computer van kan iemand mij een link geven van de goede site
Onduidelijkheid over de datum van de finales Zoals jullie allemaal weten zal de finale op 20 december worden gehouden. Daarom hebben de finalisten koste wat 't kost rekening gehouden met die datum, en een dagje vrij genomen. Nu blijkt het volgende: De site van KPN Wie /wat moeten we geloven?