Dat heb ik gisteren ook al op het MM3 Challenge forum gepost! Beetje raar, ik verwacht ook niet dat ze het op woensdag gaan doen. En daar staat ook nog Heiniken Music Hall terwijl het toch echt ijn Utrecht gaat gebeuren.
Oooowja! 1e geworden met een tijd van 2.52.18 Een halfuurtje daarvoor had ik een nieuwe recordtijd van 2.48.14!!!
ow ow ow kijk mij ik zit ook in de final met mijn 3.27en nog wat secondjes yaya daar kon jerhui helaas niet aan tippen he nee man zit te geinen jammer datje niet gewonnen hebt aan de ene kant want je kon makkelijk winnen jah aangezien mijn tijd als je je nog optijd in schrijft dan duim ik voor je om je in de finale te zien oke hey maar die finale is op zaterdag 20 december in media plaza utrecht jullie weten niet hoelaat enzo en hoe duur die zooi is toch krijg je toch allemaal een week vante voren te weten thanks kheb er zin in
http://breedbandportal.kpn.com/bbp/show/id=44093 Haha, ik heb gister verteld over de verwarring over data en zo te zien is het dus verbeterd naar 20 december in het media-plaza! Waar is het media Plaza dan weer?
Nog gefeliciteerd Quadra Ik vond het helemaal niet erg dat ik niet door ben... en ik gun het je van harte. Ik heb me destijds ingeschreven toen ik nog MM3 speelde, maar dat is ondertussen al een hele lange tijd geleden en zach eigenlijk het nut niet in om nog mee te rijden, maar ik vindt dat als je je ergens voor opgeeft je ook aanwezig moet zijn... Ik vond het vooral grappig dat dat andere ventje niet gewonnen heeft... die was zo hyper... Het viel me nog mee dat ik zo dicht achter je eindigde... ik weet dat het voor jou een slechte tijd was, maar voor mij was het best aardig en dat terwijl ik de eerste bocht al voorbij reed en met een aardige achterstand begon...
Finalisten uit omgeving Rotterdam opgelet! Pacboyslim en ik kwamen op het idee om met een groep uit omgeving Rotterdam naar Utrecht te reizen, net zoals we dat met dendemen deden naar de MotoGP finales, de meer zielen, de meer vreugd. Moet je langs Rotterdam Centraal (trein), dan kun je mee. De groep bestaat tot nu toe uit: Guus BOK NL Pacboyslim Slurpgeit Dutch Destroyer The Major NL Satu PlaZsah Dus: kom je langs Rotterdam Centraal, en heb je geen zin om alleen te gaan, ga dan gewoon met ons mee!
jah ik weet niet wie er uit overijssel komt die ook naar media plaza gaat de 20ste want ik ben dus door zal wel leuk zijn als er ook iemand die hier in de buurt woont van zwolle met de trein gaat ofzo. en owja bedankt Jerhui misschien kun je nog een keer gaan want de laatste race worden op 4 december gehouden volgens mij voordat je naar media plaza gaat
biscuitje jij gaf me een link maar dan staat er onderhoud en dan staat er onder dat ze hem aan het verbouwen zijn is dit bij jullie ook het geval of is m'n internet naar de kl*te
mm3.ownage.nl Is het goede adres, als ik naar mm3challenge.ownage.nl ga krijg ik ook zo'n melding edjuhh...
W00tw00t! De site is helemaal up-to-date voor de finales. De lijst van finalisten staat er, en de prijzen! 1e prijs: 2e prijs: Ik ga maar weer oefenen
ik ben verliefd en aprilia is de naam voor haar leg ik m'n rainbow six 3 ff weg en pak ik mm3 weer te voor schijn btw ik heb eigenlijk een nieuwe fiets nodig
neej ik verkoop die scooter want ik ben 14 tduurt nog 1jaar en 10 maanden voor ik er dan op zou kunnen rijden dus ik verkoop m en koop wat spellen en of wat anders wa lul ik allemaal ik win het toch niet
jonge geef het op, ik ga voor die scooter man neh ik wordt wel ergens achter in de lijst ofzo kmoet ook maar even gaan trainen denkik