wie ben jij nou weer? je hebt niet eens live? /edit mijn fout... je hebt wel live maar geen kans vs slurpgeit
ik saboteer gewoon het een en ander ennuh ik ben dus Literal 5de bij motogp... 1 plaats achter kutguus waar ik nu denk weer geen revange op ga nemen
weet iemand het adres van het beursgebouw? Echt kut ik weet het denk ik echt niet te vinden ik ga mee met een vriend van mij hij is door maar we wete echt niet wara het is. We gaan met de trein...is het ver van station utrecht?
minder van die checkpoint die ik miste in tower to tower.. anders had ik ook wel kans op een plek in de finale.. nou in ieder geval was wel leuke dag.. weet weer hoe iedereen eruit ziet ennuh daniel gefeliciteerd hoop voor je dat je je scooter voor veel zult ''veilen'' andere finalsiten ook feli natuurlijk
twas kei leuk maar twas balen dat ik er de eerste ronde uitlag maar daniel tog gefeliciteerd kheb wa foto's die k straks wel ff op n thread zal zetten maar wie was gerrit
Wat is zeer geslaagde dag! Echt top! Uiteindelijk 3e geworden, mooie fiets, mooie race! Ik stond een hele tijd eerste maarja, toen werd ik erafgebeukt. Goed, dit was ff kort (moet nu eten), meer volgt!
was vet strak man echt koel jonge om iedereen te zien jammer dat ik al 2e ronde er uit lag achja bij pgr2 challenge beter he guus jij weet wel wat ik bedoel