1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Midtown Madness 3 Challenge

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Gerrit, 11 sep 2003.

1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Zo, dat was echt zo'n leuke dag!

1e ronde 1e, 2e ronde 2e, 3e ronde 1e. Prachtig. Maar toen de finale... ging mooi als 4e ofzo van start, mooi tot midden in de race zo gebleven. Totdat ik opeens nummer 3 tegen een muur zag staan, even later nummer 2, en toen nummer 1. Maar dat geluk heeft maar even geduurt want daarna crashte ik zelf en werd ik 6e. Daarna maakte ik nóg een fout en was ik 8e. Gelukkig kwam ik later nog iemand tegen die aan de kant van de weg stond en werd ik toch nog 7e :p

Verder heeft Skate me nog dik voor lul gezet... Check GameKings on that one:D

2. GameGuru NL

GameGuru NL Allo...?

Leuk Bevonden:
    0
    Was zeker vet! Had echt niet verwacht dat ik in de derde ronde zou komen.. ging ook vet klote, maar werd net aldoor 4de :D Alleen beetje jammer dat ik de simpelste baan weet te verkloten :+

3. KillerMenNL

KillerMenNL KillerMenNL

Leuk Bevonden:
    0
    Foto en andere info Mm3 finale

Jo gasten

Gisteren een top dagie gehad, Zeer goed geregeld ducyco, complimenten.

Jamer dat ik bij second park run moets afhaken, maar goed het was super gezellig en daar gaat het toch om.

Ik heb al wat foto´s online staan, op mijn home page,

http://home.wanadoo.nl/h.alblas/

recht onderin is de info te vinden.

Latesr_O_

Laatst bewerkt: 21 dec 2003
  4. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    hey strak gedaan hoor killermen respect koele fotos en koel filmpje

5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
  6. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whehe zie mij nog net op foto 6 staan :)

7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Leuk gedaan op je site KillerMen en ook leuke foto's van Biscuitje!_O_

Het was gisteren echt gezellig en het was leuk om alle gasten tegen wie je op Live speelt eens in het echt te zien. Het was voor mij ook weer leuk om een paar oude bekenden van de MotoGP championships opnieuw te zien (Guus & Tho en Literal natuurlijk).

Voor mij was het gisteren ook nog een 'succesvolle' dag. Alleen in de finale had ik het geluk niet aan mijn zijde. We moesten loten wie de host zou worden, en dat werd ik. Ik moest dus achteraan starten. De eerste bocht meteen te veel risico genomen en de wedstijd was eigenlijk meteen voorbij. Uiteindelijk ben ik toch nog zesde geworden, toch netjes....:9

De organisatie was perfect met vooral een geweldige locatie.... Zoals uit de foto's van Biscuit wel te zien is, was er een soort tribune met relaxte stoelen waarmee je de wedstrijd goed kon volgen. De sfeer was vet en ik had het gevoel dat de meesten met elkaar meeleefden. Jammer genoeg moesten er toch mensen afvallen maar gelukkig waren er genoeg die toch bleven ook al waren ze uitgeschakeld. Respect daarvoor en hopelijk meer succes bij een volgende keer (Tho, Quadra, VANDERMARK, Death Meath, Killermen, Pigmee en iedereen die ik vergeten ben)..._O_

8. literal

literal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was voor mij ook weer leuk om een paar oude bekenden van de MotoGP championships opnieuw te zien (Guus & Tho).

en Literal natuurlijk

9. literal

literal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Zijn er niet meer mensen die hun foto's met ons willen delen? :)

11. Lionhard

Lionhard Guest

he biscuitje er loopt net iemand op foto 3 voor melangs.. ken je er geen andere van het publiek opzetten :p

12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    ;) @ Literal

13. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik ergens die KPN fotos bekijken, als dat al kan

14. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Die hebben alleen maar gefilmd, geen foto's genomen.

15. GameGuru NL

GameGuru NL Allo...?

Leuk Bevonden:
    0
    Lachen filmpje! 8) Ik sta der zelf ook nog op zelfs, 3de tv'tje van links :9

16. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    welk filmpje?

17. Gerrit

Gerrit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks iedereen

Ook hier op Xboxworld willen wij iedereen bedanken die heeft meegedaan aan de MM3 challenge.

Wij (DuCyCo) vonden dat er tijdens de finale een topsfeer hing en dat het een top evenement was door jullie enthousiasme. Wij hopen dat jullie bij volgende events net zo enthousiast zijn.

Er is trouwens al een verslag te lezen op Ownage.nl. Binnenkort is er ook een on-line videoverslag op de
    KPN breedbandportal en de televisie uitzending van Gamekings.

Team MM3 Challenge (DuCYCo)

P.s. N.E.R.D. Gerrit was degene met de microfoon... ;)

18. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil even DuCyCo bedanken voor het organiseren van dit toernooi, ik vond het een ontzettend geslaagde dag en ik hoop dat jullie er nog veel gaan organiseren!

19. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah was erg goed georganiseert heb me ook echt vermaakt.
    Jammer dat ik gamekings niet kan ontvangen, had nog aan boris gevraagt of hij binnekort te downloaden is maar dat gaat nogal moeilijk server kan het niet aan..
    Echt jammer wil mezelf weleens op tv zien..

20. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik kan de uitzending wel opnemen op m'n pc (tv-kaart). En dan voor je branden op CD.

Trouwens, Gerrit... kun je al wat verklappen over een eventuele volgende challenge? ;)

Laatst bewerkt: 22 dec 2003

Deel Deze Pagina