@Lionhard: Mensen die een CD'tje willen PM& me maar. Maar ik ga er niet teveel branden... heb ook nog een leven
Helaas, deze week was er nog geen artikel over de MM3 challenge bij Gamekings. Sterker nog, aan het eind zei skate: 'En denkt eraan, jullie kunnen je nog steeds inschrijven voor de midtown madness 3 challenge'. Wahaha Nouja, volgende week beter!
@ bisquit Jij een leven? nee geintje he maar ik zou idd graag een cdtje willen omdat ik in dit k*t dorp geen the box kan ontvangen /edit dus ik zal even een pm sturen erwin = clumsy ninja
Nogmaals, deze week is het nog niet uitgezonden. Maargoed, de volgende mensen willen een cd'tje: ghost14 Lionhard Urty (over die laatste 2 moet ik even denken )
Sure lieverds, jullie krijgen er zeker een Ik kan het overigens niet over m'n hart verkrijgen om Clumsy en Lionhard geen CD'tje te geven. Dus ik zoek lekker de middenweg. Ik stuur hem naar één van de twee, en aangezien jullie zo'n goede vrienden zijn kunnen jullie elkaar dan mooi dat cd'tje branden en aan de ander versturen Wie kaatst kan de bal verwachten dudes Dan krijgen de volgende nu een cd'tje van me: ghost14 Lionhard/Urty (kijk maar wie) Tinman Slurpgeit Kunnen jullie trouwens alvast jullie adres naar me mailen? thijssen_rene@hotmail.com
We moeten trouwens nog wel een prijsje afspreken hè jongens. What about 2 euro? Ongeveer 1 euro voor het cd'tje, 40 cent voor de postzegel, die 60 cent dan voor de moeite en de enveloppe?
Sorry hoor, maar deze foto van Pigmee moet ik ff posten: Whahahha, check die smoel dan. Kissin' the air or something?