Duh! Maar de foto is van (in bezit van) Pigmee, en op die foto staat Daniel, maar dat is toch algemeen bekend dat die heeft gewonnen. Ik wilde dus alleen maar aangeven wie die foto gemaakt heeft
Nêh, vind ik eigenlijk van niet: Die cd en de postzegel betaal jij niet, en je kan je moeder de brieven op de post laten doen. Alleen het dichtlikken van de brieven kan een moeite zijn, hoewel je die ook door je moeder dicht kan laten likken. Maar oke, 2 euro is redelijk.
Ik weet 't *) Het is een gave @Beschuitje Je krijgt van mij £1,60 want ik moet ook een postzegel betalen om die 2 euro naar jou op te sturen.
Wel leuk dat hij in ponden betaalt, is ook weer eens wat anders. Beschuit, ik wil er ook graag 1tje, wat wil je nou precies? 2 euro? vind ik goed.
Achja, ik kan het euro-teken niet vinden op mijn toetsenbord. Dus moest ik iets anders verzinnen, en ik hoop dat hij begrijpt dat ik natuurlijk geen ponden bezit en ze dus ook niet ga uitbetalen. Ga er maar vanuit dat het euro's zijn.
The Messenjah, sure. Stuur me je adres naar thijssen_rene@hotmail.com Ik zou graag willen dat jullie het netjes overmaken. Muntgeld via de post heb ik sowieso slechte ervaringen mee. De mensen die mij een mailtje hebben gestuurd krijgen een mailtje terug met de gegevens die nodig zijn om het geld over te kunnen maken.
Whahaha, wat vet! Het (video)verslag van KPN staat erop. Mooi gedaan hoor! Check it out! Je ziet mijn crash ook! Echt erg, die rode... Toen lag ik voorop Daniel weer met die typische smoel op die scooter.
vet Volgens mij probeert hij te fluiten ofzo, ik weet verder ook niet waarom. Ik kom er ook 2 keer in voor alleen niet echt herkenbaar.
En ik kom 2 keer vol met m'n kop erop Raar om jezelf zo terug te zien man, en zeker volgende week bij Gamekings als skate me zo voor lul zet