Dat is best wel iets dat nodig is ja. Ik dacht laat ik gewoon wachten, kijken of hij vanzelf komt. You've got PM.
Zow, ja . Nu je het zegt Beter , m'n broer heeft een creditcard besteld . Hoop dat hij hem over 1½ week krijgt , voor het week nog. Kan ik dan ook nog mee doen?
eurm, als je bedoeld meedoen met de mm3challence dan word het moeilijk: Die is een tijdje geleden afgesloten
lol ,lekker slim van me ... gaat er ooit nog een nieuw tournament plaatsvinden , anders wil ik er wel 1 bedenken.
Bedenk er maar een, al denk ik dat "het puntje van de zalm" niet meer meedoen omdat ze het spel gewoon zat zijn. Daarmee bedoel ik degene die al meegedaan hebben aan de finales. Ik bijvoorbeeld...
Yo @ Beschuitje ff over die cd als je nog ruimte over heb kan ik dat filmpje van KPN Breedband doorsturen.... ik heb hem hier op me HD staan en ziet er ook beter uit dan op die site het filmpje is 13 MB
Zo, het is er vandaag! Leuk, maar een beetje korte reportage. Sorry Daniel, maar wat sta je daar teringdroog voor de camera!!!
Hmmm Bescuitje, ik heb het nog steeds niet overgemaakt, maar wees niet bang m'n jongen! Het komt eraan. Hou maar een cdtje vrij. IK WAS OP GAMEKINGS WHOO.
Ik heb alleen nog maar geld ontvangen van Slurpgeit en Tinman NL. Jullie CD's doe ik morgen op de bus!
En ook zo, beginnen ze iets van, en toen was het de finale en het was heel spannend. Laten ze eerst een stukje Blockers zien van een andere race, geloof die van mij, want ik was de enige die een andere route nam. En floepen ze opeens naar The Big One waar Guus zo uit de bocht vliegt.