Ja, erg jammer dat het zo kort is. Je krijgt eigenlijk niet echt een goed beeld van het spectakel wat ze in het kpn filmpje juist heel goed deden. Jep, maar let wel; kabel TV zelf is geen superkwaliteit. De resloutie van een TV is heel laag, maa je zit er ook een stukkie vanaf waardoor het allemaal mooi scherp lijkt.
Jeej, ik heb het CD'tje thuis. Jammer dat mijn PS2 'm niet kan lezen. Ik vind er wel wat op, hoop ik...
Hey, tijdje afwezig geweest. Wat is het probleem Tinman? Wat gebeurt er als je hem met mediaplayer af wilt spelen?
Niks, dan zegt ie ergens onderaan in het scherm dat ie de codec aan zoeken is, en na een tijdje vind ie 'm niet en dan speelt ie de kpn versie af...
Dan moet je winamp downloaden. Die doet het sowieso. Raar dat media player het bij jou niet afspeelt. Bij mij en al m'n vrienden wel :{
Toch leuk om aan vrienden te laten zien. En zeker wanneer dat KPN filmpje straks niet meer online staat.
Ja, maar nee hij doet het ook niet. En nu geeft ie ook geen foutmelding. Of moet je langer wachten als het filmpje langer gaat duren, want de KPN versie speelt ie al na 2 sec al af.