Al eens bij iemand anders geprobeerd? Hier doet hij het op allebei de computers, bij m'n maten doet ie het ook, bij Slurpgeit ook.... Dus waarom zou hij het bij jou niet doen? Dat Gamekings filmpje opent ongeveer net zo snel hoor. Ben je niet vergeten om op play te drukken nadat je hem geopend hebt?
Nee, ik heb gewoon een bagger PC. Ik wacht wel totdat we een nieuwe hebben of wanneer gamekings 'm online zet. Tot dan heb ik dikke pech, al zeggen jullie ook dat ik niet zoveel mis.
Dude, waarom zou het filmpje wat je download wel afgespeeld kunnen worden? Is volgensmij hetzelfde formaat als ik me niet vergis.
Jep, gamekings aflevering 11 van seizoen 3 is te downloaden, maar ook ik heb geen beeld! Mediaplayer geeft een foutmelding over het ontvangen van de codec, in Winamp geeft hij geen fout maar doet hij evenzeer niets dan geluid! Hoe o hoe ga ik dit oplossen
Echt lachen Hij werkt bij mij wel.Kheb hem nu al 3 keer gezien.Hoor die gast , Je kan nog niet zoveel op die scooter he LOL!
Spammen mag niet Jullie laten me watertanden, weten jullie niet misschien wat ik er voor moet dowloaden of die link van divx???
Gewoon ff googlen: download, divx. Ik vind de aflevering veeeeettig, je ziet wel duidelijk mijn alles-of-niets actie aan het eind, dat is wel gaaf
Jeej, hij doet 't alleen niet degene van de CD. Welke aflevering was het, want ik moet al die dingen eerst dowloaden en dan kan ik het pas kijken dus wil ik gelijk de goeie dowloaden.