Oeh! Dan zou ik toch echt nog een kans kunnen maken met m'n constante 3.06. Maar het ging er dus wel ruig aan toe.
Om eerlijk te zijn, zijn tijden niet zo gek veel waard. Als ik niet over het gras had gegaan om Satu in te halen, had ik 'm op snelheid op het rechte stuk erna in kunnen halen en had de race anders gelopen. Iedereen maakt gewoon fouten, want je bent best nerveus en doet het op sommige momenten voorzichtiger en andere momenten maak je fouten die je nooit eerder hebt gemaakt
Zo, ik heb net ook gewonnen Ik heb wel heel erg veel geluk gehad! We waren maar met z'n 3en (exclusief DuCyCo). En die hadden ook nog nauwelijks geoefend. Dus ik na de 8e checkpoint ofzo heb ik rustig gereden. Goed aanremmen, geen risicos, buitenom de paaltjes etc. Verder niks fout gegaan. Een tijd van 3:05:.. en de tweede 47 seconden erna. En de derde nog veel langer, maar die had een Corvette Dus enorm veel geluk gehad! Maar ook zeer constant gereden. Man, m'n handen trilden als een gek
Echt kut, ik ging zo goed had 2:57 nogwat en daniel 2:55 gefeliciteerd daniel, volgende keer beter. speaking of volgende keer, ik ken nergens mij opnieuw opgeven.
meesterlijk verteld twi. 2 thumbs up. en ja ....die fu jong hai is zooo lekker ....ik wou ook nog gaan zwemmen maar ik d8 bij mezelf...zwemmen op een volle maag is niet goed. jij hebt blijkbaar genoten van de rugslag
Op het tijdstip dat ik postte waren er nog 2 races die gereden moesten worden. Mijn eigen logica gaat ervanuit dat het hosten van races en het plaatsen van scores vóór gaan t.o.v. het 'fixen' van het opnieuw inschrijven. Maar wie ben ik...
iemand waar ik veel over hoor maar waar ik nooit mee zou kunnen spelen. Ik zeg ook niet dat ik het niet met je eens ben, maar dan moet die host niet tegen mij zeggen dat het wel zo is.
idd, vind ik ook. Het is mij ook vandaag voor het eerst gelukt, dus bedankt maar er was inspannig voor nodig voor mij, terwijl andere het makkelijk schijnen te doen. ps. lekker tijd om nog te reageren trouwens.
Is voor mij ook een leuke avond geworden gisteren. Eerst ik door, daarna Feyenoord..... Maar het was toch nog lastig om te winnen, vooral door de spanning. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat er zo weinig gasten zijn komen opdagen, dat had de eventuele overwinning waarschijnlijk wat glansrijker gemaakt.
Ok, ok, ik hou op met het mierenneuken Sorry Urty, soms ben ik een beetje in een ik-heb-toch-gelijk bui
@Bartje Twi, leuk verslag van de race Ik sta nu ingepland voor volgende week donderdag 2e race (19.15) maar ik heb die gecanceld i.v.m. het PGR2-event van volgende week. Nogmaals congrats @ o.a. Pacbowslim en Satu, die eerder zei dat hij anderen ging beuken i.p.v. zelf winnen
Ik vraag me af waarom..... je schrijft je in voor een competitie.... en dan kom je gewoon niet opdagen of zegt een uur voor dat je moet meedoen af. Helaas moeten de spelers die wel graag meedoen lijden onder de spelers die het "allemaal wel best vinden". Daarom zijn de spelregels aangepast en erg streng geworden. Het spijt ons dat het zo moet maar dit komt de competitie hopelijk ten goede. Ga snel naar de website en lees de spelregels.
Is er trouwens een fatsoenlijke manier om dit (offline) te oefenen? Offline heb je volgens mij niet de mogelijkheid het weer/tijdvddag en verkeer in te stellen of wel? Online heb je nml weer dat je altijd met een andere speler moet rijden, en die zijn er niet altijd