Je kan gewoon in cruise gaan, en peds en verkeer uitzetten, maar dan moet je wel de race uit je hoofd kennen, en er wordt geen tijd bijgehouden... Ga je de race offline doen zit je met het verkeer...
Gewoon online spelen, hosten...als er geen mensen in je game komen, lekker beginnen in deferred mode, beginnen bij het begin van de baan en rijden maar! Uiteindelijk gaat het toch niet om je beste tijd maar om hoe goed je de stukken kent e.d.
Ik moet vanavond om 20.30 maar ik ga het niet halen want offline is mijn beste tijd 3.30 . Dat is wel met verkeer maar zonder scheelt het denk ik niet veel.
Hoe kennen sommige van jullie zo snel rijden? Ik kom net op de 3.54. Ken ook geen snellere weg vinden... klein beetje advies is welkom
Gewoon vaak rijden, de baan uit je kop kennen. Dan gaat het steeds beter! Wat je ook kan doen is wanneer je bij mensen in de game zit die rond de 3 minuten rijden gewoon diegene gaan spectaten. Succes ermee
HEY WATTAFAK Ik moet om 19:30 maarre nu kijk ik nog ff snel op die mm3 challenge site en nu staat er dit Je bent gediskwalificeerd WAAAAAT? GERRIT! opheldering graag!
Heb je de host geaccepteerd? Zoniet dan klopt het wel, want je moest dat doen voor 18.00...anders weet ik het niet