WAT EEN NAAIZOOI, ik kom bijna nooit op live en ik had 'm voor 18:00 moeten accepten? DAMNN dat hadden ze wel effe kunnen mailen ofzo, klotezooi! ik ga die ducyco03 zelf ff adden, kan dat ook?
eum, het staat in de regels, ze zeggen het in het mailtje waar in staat wanneer je staat ingepland, dus wat is nu het probleem? je wil nog ff een extra mailtje voor de blinden en slecht zienden?
Eerste geworden en gezien hoe royal een heel apparte route nam om ze record te zetten! Was een mooie race vond ik, strijd ging tussen mij en Rule, nog bedankt dat je me feliciteerde Rule!
Pff... laatste... met 4.30 ofzo. Het ging echt slecht, maakte 1 foutje en toe kwam het ook niet meer goed. Reed precies tegen alle paaltjes op. Achja... nog maar x proberen
Ik ben 1e geworden in race 4 om 19.45 met een van 2:55:00 en de tweede op 57 sec. Makkelijk gewonnen dus!!!
5e met een tijd iets onder de 4 minuten. Werd in het begin door iemand geduwd waardoor ik een checkpoint miste.
Mja ik zit net ff mm3 voor de grap te spelen werd ik toegevoegd door Ducyco01, dat word aankomende donderdag dus effe raggen...
Ik moet A.S. donderdag ook, dan zal ik maar eens beginnen met oefenen, was het eigenlijk helemaal vergeten. En met een tijd van 3:20 maak ik weinig kans.
Nieuwe auto's i.v.m. content download. De regels van de MM3 challenge zijn aangepast. Met de content download van 23 oktober zijn er vier nieuwe auto's toe te voegen bij MM3. Twee van deze auto's (Trasher en R4000) vallen in de categorie race cars en mogen dus mee racen met de races (zie aanpassing regel 8 in de spelregels). P.s. er gaan geruchten dat één van deze twee sneller is dan de Lotus.