midtown madness 3 en brute force!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door balikaai, 16 jun 2003.

1. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag het later ook pas:) , maar nu weer on-topic!:p (voor zover dat eigenlijk kan bij deze threat:D )

2. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

Nou er word mij hier al anderhalf jaar ingepeperd dat je alleen boeiende en nuttige posts moet maken en niet zomaar een thread moet maken maar de zoek functie eerst moet gebruiken.

3. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0

euhm ik hoop niet dat dit word gezien als iemand anders afkraken maar nu we het tog over spelfouten hebben en dat moderators je daar op pakken kobold schrijft zelf ook niet zonder spelfouten:) "waarom zitten die een stel eikels " word gezegt en vriend word geschreven als vriened....niet om flauw te doen maar ik d8 mischa zegt dit tegen nielzo dus ik denk ik zeg dat ook maar ff....just to be nice mates!:) :)

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    [off-topic]
    Laat er nu in jouw tekst ook een spelfouten staan! :);)
    [/off-topic]

Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  5. balikaai

balikaai Dirk Jan = de Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik vin de grafix van brute force dik in orde, alleen de grafix van mm3 vin ik echt zwaar tegen vallen, vooral een multiplayer, echt zwaar onder de xbox maatstaaf!! maar de gameplay maakt veel goed

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    :confused: ik pak nooit iemand op zijn spelfouten, dat is hypcriet namelijk. Ik ga hier echt niet mijn hele posts lopen spelchecken, me hoela! typ gewoon snel , jetst jetst, zodat ik andere dingen kan doen. Nie zo'n punt van maken. Als moderators je daar op pakken, is zwak.

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen maakt wel eens een spel of tikfoutje...het gaat meer om de B|233ZaH mEnsjuhs...(en nu heb ik 't nog leesbaar gehouden ;)) Maar back ontopic:

Balikaai...hoe kom jij aan die games??? :D

8. balikaai

balikaai Dirk Jan = de Man

Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik al in me eerste topic zei: gehad van iemand die werkt bij pcm, die krijgen ze om ze te reviewen van m$..... raar eigenlijk want pcm reviewt alleen pc games

9. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, relaxed....jammer ik dacht dat MM3 misschien al ergens te bestellen was (sorry, tis al laat geen puf gehad om heel t topic te lezen)...voor degenen die 't nog niet wisten Brute Force is wel al te halen bij dvdcrave...:)

10. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel nog steeds heeel erg of ik Brute force moeten kopen of moet laten liggen.
    Gamequest gaf hem bv een 7,0
    Das niet zo erg hoog??

11. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Met welke game met graphics kun je midtown madness 3 eigenlijk vergelijken. Zo te horen is de gameplay wel snor maar de graphics moeten toch wel iets geven.

12. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    k heb mm3 gepre-orderd bij gcshop.nl dus ik zie het wel (kan er nu toch niet meer vanaf)

13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Troost je, ik ook. Ik had al z'n vermoeden dat het grafisch geen topper zou worden. Dit alleen al door de grote en precieze steden. Het boeit me verder ook niet. Dit spel is gaaf om LIVE te spelen.

Dus gewoon aanschaffen en we gaan met z'n allen achter 1 auto aan scheuren. Mooi man!!

cy Live

14. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Net Brute Force gehaald :9

15. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Hey heb jij het al live gespeeld want daarvoor koop ik MM3 hoe vond jij het?

16. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Mm3 ziet er nie verkeerd uit vinnik... heb hem sinds vandaag... iets kartelig maar let je nie op omdat je lkkr doro de steden reest... i love this game

17. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je hem vandaan? Uit de winkel?

18. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja matn dat zou ik ook wel willen weten, want bij mij in r´dam zeggen ze dat ie pas op 27 junie komt.

19. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar :p

20. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Maar kan je mm3 ook splitscreen spelen en met hoeveel dan?

Deel Deze Pagina