okay, ik wil het toch even weten: Burnout2 of MM3 (ik heb NIET live en nee, dat kan helaas ook niet..) Is MM3 het ruilen van Burnout2 waard als je geen live hebt???
brute force is de acht trouwens cker waard... valt me alles mee... fijne besturing! grafisch iets minder als halo vind ik, maar met duidelijk meer omgeving. verhaallijn en tussenfilmpjes lijken me ook wat goedkoper... maar ja waar vergelijk je dat dan ook mee? brute force is best wel een aanrader!
Ah, mooi die was ik ook al van plan om Brute Force te kopen. Daarna MM3 en een paardagen later LIVE Juni/juli zijn/worden lijpe maanden.
Brute Force vond ik maar tegenvallen, en MM3 vond ik er al helemaal niet leuk uitzien toen ik m op tv zag, ik wacht wel op de volgende ''top'' games
ikke wel... en ik vind hem juist meevallen! tegenvaller zijn de filmpjes tussendoor... maar de gameplay is super... graphisch vrij goed... niet super... maar omgeving is heel gedetailleerd en dat maakt het toch weer mooi... ik vind het een heel goed spel... vooral om de gameplay
lol de filmpjes tussendoor zijn net prachtig...beter dan de filmpjes van Halo alvast Voor de rest is de game wel ok
geweldig! Heb jij em toch even 2 hele dagen eerder dan wij, en op mm3 zat ik toch al niet te wachten.
gast een paar maanden geleden mochten er enkel en alleen gepraat worden over de games in de desbetreffende topics. en melden dat je een game al hebt was al helemaal uit den boze in een aparte thread. dus. nou zegt iemand er wat van en dan is het weer niet goed.