1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Midtown Madness 3 Prijsvraag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door badboy1987, 6 jul 2003.

  1. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    het maakt me niet zoveel uit hoe lang het nog duurt voordat we de uitslagen krijgen. maar iets wat me fuckin irriteerd is dat mensen die zich registreren maar geen ene fok aan dit forum te melden hebben zo n prijs winnen ...daar kan ik echt niet tegen ...eigenlijk moet je een aantal posts hebben om aan zo prijsvraagt mee te kunnen doen
     
  2. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, hier ben ik het wel mee eens. Als ik soms naar de uitslagen ga kijken zie ik best wel vaak mensen die ik echt nog nooit gezien heb op het forum. Ik vind het wel een goed idee, dat je bijvoorbeeld bij 50 posts ofzo pas mag mee doen.
     
  3. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    De prijzen worden door xbw weggegeven niet door het forum. Er zijn veel meer mensen die elke dag op xbw.nl kijken dan op het forum van xbw. Ook die mensen hebben net zoveel recht als de mensen op het forum om een spel te winnen.
     
  4. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    sorry hoor maar ik ben t echt oneens met het feit dat die mensen net zoveel recht hebben op een prijs als de normale forummers. maar ja het maakt niet uit, het is me eigen mening.:p
     
  5. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe voor mn 1e keer mee aan een prijsvraag!
    Hopelijk win ik em!
    Maar hoevaak kan je antwoorden sturen?
    Heb net gedaan, maar 1 keer want ik weet niet of je na 2 of meer keren een antwoord opsturen wordt gediskwalificeerd!
    Maar de prijsvraag is nog niet geslote he?
    want vandaag 20 juli heb ik em ingevuld.....
     
  6. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    De prijsvraag is nop open. Pas als hij grijs weergeven wordt, id hij gesloten. je kunt zo vaak meedeon als je wint, je hebt niet meer kans om te winnen alleen worden de antwoorden die je deze keer heb gegeven, vervangen door de antwoorden die je vorige keer gaf.
     
  7. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok bedankt!
    De enige vraag waar ik aan het twijfelen was dat met hoeveel mensen over Xbox live te spelen is!
    Welke vragen vonden jullie moeilijk?
     
  8. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Je kan toch in een postcode loterij ook niet zeggen dat de mensen die in de buurt werken bij de loterij en een lot hebben gekocht meer kans hebben als mensen die gewoon een lot hebben gekocht :{
    Iedereen behoort gewoon gelijke kansen te hebben, of je nou actief bent op 't forum of alleen actief op xbw, misschien post je nooit niks en lees je alleen (p)reviews. Ook dan heb je net zoveel recht om te winnen.
     
  9. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar wat gebeurt er eigenlijk al hebben veel mensen de goede antwoorden?
    Er kunnen er maar een paar gekozen worden!
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Loting :eek:
     
  11. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh ok.
    Wou effe weten hoe dat inelkaar zit!


    _O_ _O_ _O_ =wat een icoon!
    Alleeen de naam ervan staat me niet aan!
     
  12. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, nu je het zegt. Wel een rare naam voor _O_
     
  13. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    je hebt wel gelijk dat zeg maar de mensen die trouw deze site bezoeken voor rewiews enzo...maar je hebt van die gasten die registreren zich en die komen dan verder nooit meer op die site en dan toevallig gaan ze maar ff meedoen met een prijsvraag en dan winne ze nog ook ..daar kan ik neit tegen.

    moet je voorstellen een gamecubefanboy die xbox haat wint hier een prijsvraag alleen om ons te pesten :mad:
     
  14. Mike

    Mike CuraƧao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus? Het zij zo, daar kunnen wij verder ook niks aan doen. Iedereen heeft evenveel kans, of je nou een Xbox aanhanger of Xbox hater bent...
     
  15. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, ik bedoel (neemt weer Diogavoorbeeld ;) )
    iemand die altijd trouw een lot koopt heeft net zoveel kans als iemand die een keer een lot koopt.
    Als deze laatste met de jackpot ervan doorgaat is dat erg frustrerend maar that's life
     
  16. TheRealMcenzy

    TheRealMcenzy Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben op vakatie geweest en ik weet dus niet of de uitslag al bekend is....

    zoja wie hebben er gewonnen?

    en zo nee wanneer kan ik de uitslag verwachten?
     
  17. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    :eek:

    Dat word niet op het forum bekend gemaakt maar op www.xbw.nl zelf :)
     
  18. TheRealMcenzy

    TheRealMcenzy Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    dus dat is een nee? dus ik moet nog ffies wachten op de uitslag ok bedankt.
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De uitslag staat er al :) Paar dagen terug
     

Deel Deze Pagina