MIDTOWN MADNESS 3 vs MIDNIGHT CLUB 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 2 mei 2003.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    nou ja, ik ga iig mm3 halen en dat doen de meeste nederlandse xbox'ers, dus live gaat het een feestje worden :D

en trouwens, als je vandaag gewoon mc2 haalt bij free record shop en je gaat 'm een beetje spelen en je vind 't nix kan je 'm vrijdag zonder problemen tegen mm3 ruilen :+

2. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dat van mc2 krijgt slechtere revieuws dan mm3 is in ieder geval gelul, kijk effe op www.gamerankings.com en dan zie je dat het juist andersom is.

3. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb gister MC2 gekregen en ik vindt het spel de het beste xbox live race spel ( misschien ook wel van alle games ) want het is vet lachen en alles is zwaar oke ( graphics, sound, besturing ) echt TOP spel.

4. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    MM3 natuurlijk!

5. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ik geef voorkeur aan mc2 want dat lijkt me gewoon veel wijzer , want het gaat behoorlijk snel en dan over live met z`n alle `s avonds door een stad heen jagen :)

6. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb besloten dat ik voor mm3 ga alleen blijft het jammer dat je niet in een motor kan rijden en ook niet in het donker kan racen :mad:

Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  7. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    IK heb MM3 lekker al en hij is online dikk pret :d

8. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    GO ahead je hebt mc2 en mm3 nu allebei, welke zou jij iemand aanraden?

9. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar de fuck kan je mc2 halen , ik zie um nog nergens , heb vandaag wel mm3 gekocht echt mad vette game... d8 dat de stad in GTA vice city biggie was , maar dit slaat echt alles damnnn!

10. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    In het donker racen gaat wel, je kan het ook laten regen, volgens mij heb ik ook al een keer een sneeuw level gezien. Ik kan niet zeggen of MM3 beter is dan MC2, aangezien ik alleen MM3 heb. Maar waarschijnlijk zullen er meer mensen MM3 kopen, en is de kans dat je een nederlander tegen komt op live veel groter. MM3 speelt echt soepel via live, zelfs met 8 man. Hoeveel man kan er met MC2, via live tegelijk spelen.

11. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, je kan de 4 seizoenen doen (bij winter heb je dus Sneeuw), je kan instellen of het 's ochtends, 's middags, 's avonds of 'snachts moet zijn en of het moet regenen of dat het droog is. Ik heb ze nu allebij, maar heb alleen nog maar MM3 gespeelt (kom net terug uit Parijs, schoolreisje), maar die game is online iig fantastisch (vooral Hunter:9 )

12. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vraag is....Ga ik nog een jaar wachten op PGR2 of moet ik nu al MM3 kopen? En is het spelconcept in grote lijnen gelijk?

hmm, sorry was al op zoek naar de centrale thread...zojuist pas gevonden..kan het niet zelf deleten....mijn reply dan...

sorry

Laatst bewerkt: 27 jun 2003
  13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zou zeker niet een jaar wachten!!
    Het spelconcept is volgens mij wel anders.
    Bij MM3 gaat het vooral om de snelheid, je moet de snelste zijn.
    Bij PGR2 gaat het meer om hoe je rijd, de stijl.
    MM3 is meer een arcade racer en PGR2 neigt iets meer naar een race simulatie.
    Ga anders eens naar een winkel en speel PGR 1 en MM3 eens (PGR1 is qua concept hetzelfde als PGR 2) en kijk dan woat jouw meer bevalt.

14. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je wachten , koop ze dan allebei 8)

15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Waarom zou je een jaar gaan wachten, als ze tezamen zouden zijn gereleased is het logisch. Je hebt vast wel weer 59,95 kunnen bij elkaar sparen tegen de tijd dat PGR2 uitkomt.

De spel concepten zijn ook nog eens totaal anders, dus dan ga je niet voor de ene game of de ander, maar het spel concept wat jou het meeste aanspreekt. :cool:

16. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Ging het hier niet om de vergelijking midnight club en MM3

17. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op xbox.ign.com krijgt mc 8.9/10 en mm3 8.8/10.
    En op die gamerankings site krijgt midnight club 2 meer dan moto gp 2 en ook veel meer dan mm3.

18. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand die ze al allebei uitvoerig heeft gespeeld en duidelijk de voor- en nadelen van elk spel wil zeggen?

19. zeroping

zeroping -= uNLeashed =-

Leuk Bevonden:
    0
    Wilde ze eerst allebei hebben, maar heb nu MC2 en die is voor mij nu zo tof (o.a. dankzij de aanwezigheid van motoren; iets wat MM3 niet heeft!) dat ik voorlopig MM3 laat wezen...

MC2 RULEZ _O_

Deel Deze Pagina