1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Midtown Madness of Moto gp 2 ?¡

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pablow, 17 apr 2003.

  1. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar mij lijkt er dat mtgp gewoon echt een competitie hangt en dat trekt mij wel. En mm3 eindelijk keuren lijkt me ook echt te gek. En ik heb liever voor 30 euro de geupdate versie dan motogp1. Het wordt wel iets meer als een update let maar eens op. Maarja ik zal proberen om mijn portomonee te update!
     
  2. Dtm Driver

    Dtm Driver Racer

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    des te moeilijker de competitie des te groter de uitdaging is wat juist leuker is ,en mm3 is straatje in straatje uit steegje zus steegje zo enz. de regels van buiten naar binnen in bochten en dat soort dingen zijn er niet echt bij mm3 gewoon sturen en slippen of het nou snelheid of tijd kost boeit niet wat je bij motogp 2 niet moet proberen elk foutje kost tijd dus moeilijker en vooral de regel buiten, binnen, buiten is juist nodig om te winnen anders ken je het wel vergeten dus conclusie gewoon moto gp 2 kopen en mm3 lekker laten leggen.
     
  3. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja maar kun je met moto gp lekker lol maken en met wat man door de stad keuren antw: nope. Ik heb net de revieuw van moto gp3 gelezen (ps2). En dat viel me eigelijk toch tegen. Met punten als 7,5 en 7,6. Ik ben bang dat moto gp toch gaat tegen vallen. Maar ik neig nou meer naar mm3 moto gp heeft het voordeel dat hij eerder uitkomt en dus sneller gereviewd wordt.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2003
  4. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop beide zeker, maar als ik maar één mag kiezen dan wordt het toch moto gp 2, de eerste is gewoon al zo goed dat ik mij afvraag waar de makers de verbeteringen zullen hebben aangebracht in het tweede deel, nog betere support voor live die nu al de beste is bij alle live games! Midtown is mij dan net te arcady maar gewoon voor de live functie en de fun ga ik die ook wel kopen ;)
     

Deel Deze Pagina