Audio chip van Nvidia? Hmzzz vaag. Maaja die andere worden niet echt heet nee. Waarom wordt audio dan zo warm? [offtopic] MOD's: ik probeer me steeds af te melden, dat ik geen mails meer krijg, maar dat lukt niet. Ik krijg dus iedere keer een mail. Om je af te melden van dit onderwerp ga naar onderstaand adres: http://forum.xboxworld.nl/member2.php?action=usub&threadid=12830 Om je af te melden van alle onderwerpen ga naar dit adres: http://forum.xboxworld.nl/member2.php?action=usub&type=allthread Maar als ik erop klik helpt het niet. [/offtopic]
ja, die zit eropt zal wel komen omdat deze chip al die shit kan decoderen etc. zodat de proc onladen wordt volgens mij, ik snap niet echt wat je bedoeld met afmelden voor mail. edit: Je kan toch gewoon bij profiel---> en dan edit options en dan gewoon no bij degene die je wil disableen
Tja...ik mod wel eens een Xbox.... Maar zoiets heb ik nog niet voor anderen gedaan. Wil je zo'n on/off button? ofwa? Thanx Tha Mike, het is gelukt in profiel Stom dat ik daar niet aan dacht.
ja, dat lijkt me wel wat, maar zo een heatsink ook wel, en wat is een HDD VU-meter en wat heeft dat externe kastje precies voor nut? en wat heb je aan dat 5.1 signaal? of betekend dat gewoon dat je 5.1 geluid hebt?
HDD VU-meter: als de Xbox aan het laden is zie je 10 LEDjes op en neer gaan net zoals bij "the night rider" 5.1 signaal: ja, gewoon 5.1 geluid. DTS dus. Ik had eerst een film gemaakt van de hele mod, maar die is van internet afgehaald. Daar zag je de VU meter mooi in werking. Ik zal nog wel eens iets proberen te regelen met webspace.
juist das ook wel gaaf, en dat aparte kastje? heb je msn pm me dan even je adres kunnen we over msn praten dat gaat wat makkelijker.
Atmoz het is al gevraagd maar je hebt nog niet geantwoord: hoe krijg je het voor elkaar om je Xbox aan en uit te zetten met je controller? Op de foto's zie ik alleen 2 blauwe draadjes. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat er een soft-reset functie is (ik weet dat je de PSX kon soft-resetten door zo'n beetje alle knoppen in te drukken), en dat je met de rode knop deze functie nabootst. Dan heb je echter alleen maar een soft-reset, en niet een aan/uit knop. Oftewel: hoe doe je dit???
hij heeft dan in ieder geval wel 1 legaal spel (thps3 ) Maar je moet proberen uit tegaan van het goede in de mens. Dus als ie een echte gamer is heeft ie hem niet gemodchipt, of koopt ie in ieder geval zijn games legaal
ik vind die controller wel cool, en ik denk dat straks dat eerste stukje tekst weg wordt gehaald, omdat je hier niet over modchips mag praten. dat werd er als eerste gepost oftewel er heeft eerst iets over modchips gestaan.
Ik heb ff wat doorgezocht en deze pdf-file gelezen over het installeren van een reset-knop in je controller. Hieruit blijkt dat het gele draadje dat uit je controller-snoer komt (ik zal binnenkort ff een foto maken) niet gebruikt wordt. Althans, nóg niet, niemand weet of het bijvoorbeeld door Xbox Live gebruikt zal worden ofzo(!). Dit gele draadje kan je dan op een knopje aansluiten en in je Xbox weer gebruiken, maar hoe en wat precies moet ik nog even uitdenken! edit: Kijk! Dáár zit het gele draadje!
als je die thread ff verder leest, zie je dat hij daar wacht op een modchip... dus hij zal m nu al wel hebben moet je dat draadje op een of andere manier kortsluiten ofzo?
Mjah Ten eerste word de gele draad gebruikt voor de laser pen die nooit in NL zou uitkomen ( niets met live te maken dus ). n3m : Die gele draad moet je aansluiten op massa.. Via een switch maakt de gele draad ( Die verbonden is met pin 19 van de AV ingang van de XBOX, mits orgineel AV kabel ) contact met massa en zo word de XBOX gereset.. De XBOX switch heel snel van freq. en raakt in de war en reset zichzelf zo.. Grt 70373R =]
Re: Mjah 1 - Dat van Live was maar een gokje! 2 - Dit is inderdaad de manier om te resetten! (Dat stond in die pdf-file.) Alleen hebben we het hier over een aan/uit knop, waardoor je dus écht niet meer uit je luie stoel hoeft te komen. (Ik heb zelf helemaal geen behoefte aan een resetknop.) Ik heb vannacht uitgedacht hoe dit (in theorie) zou moeten met behulp van het gele draadje. Ik hep nu even geen tijd maar ik post het waarschijnlijk later vanavond!
Mjah Eckie : Oow zo, dit had ik al in april vorig jaar Ik zal het ff snel uitleggen... Je moet de gele draad die naar b.v. controller 1 doorknippen en vanaf de controller doorverbinden naar de power button op het print wat aan het front zit.. Zie pic : Als je de gele draad hebt verbonden aan 1 van de 2 punten van de power button kan de XBOX dicht.. Wat je dan doet is een schakelaar maken op de controller zoals op deze pic : Wat je doet is de gele draad ( Die dus verbonden is met 1 van de punten van de power switch ) verbinden met de schakelaar.. De andere kant van de schakelaar verbind je door met massa.. Zo zal de XBOX aan en uit gaan =] Grt 70373R