Re: Mjah Ik wil niet vervelend zijn maar dit is toch precies wat ik ook zei? Behalve dan dat jij het met - (massa) doet, en ik met +. Vervang '+5V' door 'massa' en je hebt 2x hetzelfde verhaal?
nou ehm tegen atmoz.... maar jij mag er ook 1 online zetten, zou makkelijk voor ons allen zijn... hoef je niet de hele tijd vragen te beantwoorden
[sorrie ik zit niet op m'n eigen pjoeter, deze kan niet zo goed met fora overweg ]:-] JA ik willum! PS: Niet om't 1 of ander, maar wat is er psies mis mee?
hij's wel open en kapot enzo ^_^ wil je dat zwarte plastic of alleen de knoppies e.d.? Heb ik jou op mijn msn?
Je hebt mij niet op MSN... Ik wil de knoppies en de elektronieka hebbeh! (Als dat zwarte gemold is dan hep ik daar toch nix meer aan...)
Jij bent ook nie eg lekker scherp hè? Ik stuurde je een pm, om 00:19, en jij post om 00:24 dat ik je moet pmmen? Ohhh geez dat is 5 minuten jah? Ben je sloom ofzo?
Ja, maar ben bijna nooit online. zenithracing@hotmail.com Zijn ook nog honderd mensen die willen praten over de casemod...
uhmmm tja, kan ik best doen. Maar dat gaat pas als ik meer tijd heb. Moet nu voor stage wat afhandelen en dat is niet echt "zo" gepiept. binnekort wil ik zeker weer eens een eigen site gaan bouwen, dan zal dat er ook wel inkomen. Maar snap je het nog niet of vraag je het je gewoon af?
hey atmoz; ik neem aan dat je em niet voor het nieuwe mooie uiterlijk hebt gemod ? voor nieuwe opties tog lijkt mij? anyway, mooi gedaan
No offence maar ik vind hem echt super lelijk. Waarom sloop je je DVD speler eruit?en drukt em in zon andere lelijke schoenedoos. Heb je zo'n mooie breedbeeld en alles daar staan.Staat er zon lelijk ding onder. Sorry hoor. en die uitknop, "sluit" de xbox zich nu wel goed af dan? of is het gewoon hetzelfde effect als de stekker eruit trekke grtz
Ik heb die andere kast gemaakt omdat ik daar dan de andere hardeschijven enzo kan inbouwen. En nu is er veel betere koeling in de xbox zelf. maar nu heb ik hem al een paar werken voor "orgineel" gemaakt want ik had het kastje voor iets anders nodig En over dat afsluiten: het is precies hetzelfde als je hem gewoon uitzet met de power-button. dus dat is niet slecht ervoor.
Jah dan is het wel vet.Als je er meer HD's bij kan pluggen En als die afsluit knop gewoon normaal gaat. dan is et ook uber alleen jammer dat je hem nooit super mooi in het design krijgt. Eigenlijk moet je gewoon van die jewel een uit/aan knop maken. dat is vet. met lichtjes als ie aan gaat dat zou ik wel wille hebbe. maar jah ik ben niet zo technisch grtz