Re: ??? Lol, jij bent echt een ruige bink Hoe bedoel je achteraan? Hij zit er toch echt VOOR op... En die VU heeft nog nut ook: Als je bij HALO loopt en de VU slaat uit, dan weet je dat er om de hoek een monster komt. Want de harddisk begint dan al te laden... Dus volgens mij tik jij niet zuiver met je "nerd"
atmoz oke, sorry voor mijn taalgebruik, maar ik vind het echt nutteloos. Maar als jij er gelukkig mee bent...
Re: atmoz Het is alleen maar knap dat hij dat kan. En het gaat hier om Case Modden, alleen het praten over mod-chips en andere illegale praktijken zijn hier niet toegestaan. Als je nog wat kwijt wilt, dan PM je dat maar naar mij.
veranderd ik heb mijn bericht veranderd. Niet mijn bedoeling atmoz te beledigen. Het is zeker knap wat hij gedaan heeft. Ik vind het alleen zonde van de garantie.
Tja, ik ben weer met iets bezig ja. Alleen het heeft niet direct iets met de Xbox te maken, maar wel indirect Binnenkort post ik het wel, als het klaar is ...
Knap gedaan Atmoz ! Van mij zullen ze nooit geen moppen meer horen over "domme Belgen" off topic: Vette tent he Atmoz, weet je toevallig of Zillion nog open gaat ?
Vind het jammer om consoles te modden want dat kan nog duur uitpakken als er nog garantie op zit.Bij een pc heb je nog steeds garantie als je dingen mod maar zodra je je console open hebt dan is de garantie eraf en al koop je nou een zwarte gamecube dan hoef je niks te modden die ziet er al goed uit
Ik denk dat je heel rijk kan worden met deze ideen. Ik zou ze opsturen naar MS! Mischien hebben ze er wat aan. Ik vind het echt helemaal te gek! (al vind ik het niet mooi) Maar MS zou dit echt kunnen gebruiken voor de XBOX next! Vooral die aan en uit knop op de controller is VET en ook die lichtjes bij het laden! Ik heb wel een hekel aan MOD_Chips!!! Maar als je die manier ook verteld zodat MS er iets tegen kan doen krijg je er ook wel geld voor.
uit zetten en resetten kan ik al..... aan knop hoeft niet zozeer van mij.... moet meestal toch de controller uit de kast halen....
[offtopic] lol, jammer genoeg ben ik zelf geen Belg. Dan maar ieder weekend in België opstap gaan en Jupiler drinken Toevallig gister nog in de Atmoz geweest. Het blijft toch echt een vette tent he!!! Enne, tja de Zillion is geloof ik al lang dicht... Ging ik toch nooit heen. Kun je beter naar de Illusion gaan: Vetste tent van de planeet. [/offtopic] haha, nee ik studeer gewoon ICT. Heb nog niet eens de MTS gehaald omdat ik teveel modde, en dus niet leerde
Nice job Atmoz, erg puik werk. Ik zou het echt niet kunnen, ben een n00b wat betreft dit soort dingen. Ennuh, ik wacht met smart af op je volgende plaatjes. Ben wel benieuwd