Ja maar dat zijn nou juist dingen die ik niet wil weten anders gaat de spanning van het spel eraf. Ziet er verder wel cool uit.
Re: Re: veranderd tuurlijk, waarom zou ik hem gebanned willen hebben? Ik heb echt geen last van hem. Ik had alleen begrepen dat hij hem omgebouwd had, en dat is verboden en niet slim. Als iedereen hem om zou bouwen, gaan de verkopen van games achteruit en maakt Microsoft veel verlies. Nu al geven ze iets van 100 dollar toe op elke console die verkocht wordt. Dat moeten ze terug verdienen met games. Als dat niet lukt trekt Bill Gates er de stekker uit. Dan komen er dus helemaal geen games meer uit voor de Xbox!!!.
Re: Re: Re: veranderd *zucht..... Niet iedereen bouwt de xbox om, om alleen backups te spelen..... Er zitten namelijk meer voordelen aan dan die 1 jaar garantie edit: doe btw. niet zo schijnheilig..... net alsof jij geen mp3-tjes, divx of een boek onder de kopieer apparaat hebt gelegd
Re: Re: Re: Re: veranderd Welke voordelen zitten er nog meer aan? Ps. natuurlijk heb ik wel mp3's, maar als ik een cd op mp3 heb die zeer goed is koop ik hem alsnog. Je gaat iemand wiens werk je waardeerd toch niet naaien door zijn muziek illegaal te downloaden?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: veranderd Daar heb je helemaal gelijk in, maar jij weet net zo goed als ik dat de meesten dat niet doen. Als je een spel als Halo ofzo hebt uitgespeeld ga je het niet daarna nog kopen. Maar je had het net over nog meer voordelen, die belangerijker waren als de garantie. ps. Ik heb geen hekel aan jou of atmoz, of wie dan ook. Ik had het alleen verkeert begrepen. Waarom zou ik iemand gebanned willen hebben?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: veranderd Waarom zou je een CD kopen voor 20 euro als je hem kan branden op een cd van 1 euro zelfde rede als die jij eerder gaf, je gaat geen artiesten naaien.... this gewoon dom gelul van jou Wat dacht je van Divx, xvid, mp3, etc afspelen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: veranderd Waarom denk je dat een cd nog 20 Euro kost? Juist ja, door al die nerds die alleen maar illegaal downloaden en geen cd's kopen. Wie zit hier dom te lullen, juist JIJ JA. Ik denk dat je net als die favorite smiley van jou te vaak met je kop tegen de muur aan bent geknalt
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: veranderd Dat komt omdat die managers zoveel aan verdienen:{ :{ CD kan makkelijk veel goedkoper!!!! als een cd nou zo'n 10 euro was, zou ik ze ook niet gaan downloaden... maar 20 euro is mij gewoon te veel!!!! Ga jij nou maar netjes je CD-tjes kopen in de winkel..... of ben je gewoon zo'n schijnheilig kleutertje
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: veranderd Jij bent natuurlijk een jaar of 12 en krijgt alleen zakgeld, want je hebt niet eens geld om een cd'tje te kopen. Ik heb dat wel en ga daarom mijn favorite artiest niet naaien. maar jij snapt dat toch niet!! cd's waren allang veel goedkoper geweest als niet 75% van de cd's gecopieerd worden.
Oke, misschien kunnen we beter kappen met dat gekibbel, maar Atmoz, vertel jij dan eens wat voor voordelen er nog meer aan zitten.
Net op tijd, want ik wilde gaan ingrijpen. Vanaf nu weer gewoon on-topic over Atmoz' coole mod's etc.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: veranderd lol.... Ze gaan de CD's echt niet goedkoper maken hoor..... dat zou jij ook niet doen als jij manager was!!!! Als meer mensen ze gaan kopen, komt er gewoon meer geld in het kassie!!!! Ohja, lekker belangrijk als ik 12 ben en geen geld heb, maar ik geniet ondertussen wel van het zelfde waar jij dik voor heb moeten werken ...... achja.... omdat ik een kind van 12 ben moet ik dus ook het laatste woord hebben
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: veranderd Oke, heb je het laatste woord. Je hebt helemaal gelijk. Als jou dat gelukkig maakt...