Kan iemand me nu vertellen welke voordelen er nog meer aan zitten. Ik ben hier SERIEUS naar geinterreseerd. Ik heb het niet over het illegaal afspelen van games (want dat wil ik dus niet), maar over andere dingen, zoals het aansluiten op je pc
okay serieus!! (illegaal) afspelen van films en muziek, import games afspelen games saves laden.... je hebt geen afstandsbediening meer nodig om dvd af te spelen hoeft je bank niet meer uit om dat ding uit te zetten FTP server.... wil je nog meer weten?
Precies. - Linux erop installeren - DivX/VCD/SVCD/DVD/xviD/MP3/WMA afspelen - Spellen op de HD zetten zodat je geen DVD's meer nodig hebt - Grotere HD inbouwen bv: 80/120 GB - Homebrew (oftewel zelfgemaakte) spellen en programma's draaien
kun je er ook cd's met mp3 op afspelen zonder modden? Heb wel mp3's maar ze nooit op cd gebrand. en wat is xvid?
Re: Mijn Xbox-MOD ----> Foto's sorry hoor maar wat een belachelijk ding is het nu knap dat je het kan, respect voor dat, maar beetje nutteloos xbox is al groot genoeg alleen die controller roelt wel een beetje
Re: Re: Mijn Xbox-MOD ----> Foto's Hehe, tja. Ik bouw graag wat nieuws. En daar zitten soms ook dingen bij die niet iedereen even leuk vind. Maarja misschien valt mijn volgende (indirecte xbox)-project wel bij meer mensen in de smaak
Hé Atmoz, weet jij toevallig hoe je van een gewone controller een draadloze kan maken En aub niet van zo'n antwoord van "kabel doorknippen"
gewoon....kabel doorknippen Uhmm. nee dat is bijna niet mogelijk. Er gaan zeer veel signalen door de kabels heen. Misschien bestaan er draadloze USB adapters ofzo, moet je zoeentje eens lenen ofzo en testen... Wil het ook wel graag weten want die in de winkel zijn duur!!
Nu nog ff een voordeel van een gemodde xbox..... binnenkort kan je met wat modificatie, je xbox als HDVideo recorder gebruiken..... zo kan je dus TV-programma's opnemen en afspelen (tegelijk)........ Zo'n apparaat wou philips over een tijdje ook op de markt brengen, alleen gaat dat wel mega duur worden.... met een modificatie aan je xbox kan je dus heel wat geld besparen waarschijnlijk is een nieuwe xbox met mod goedkoper dan zo'n HDVideo recorder
dat idee bestaat al voor pc. in pu stond een kaart voor maar liefst 60 euro!!!! das geen geld. met dat kaartje in je pc gebouwt, kan je tv kijken op je pc, en opslaan als mpeg bestanden.
jahduh..... iedereen weet dat er al software is om dit met de pc te doen.... hier gaat het natuurlijk om een standalone....
pffff wat een werk.... ik vind de jouw xbox in een andere doos, minder mooi dan de originele. Maaaaaaar het is wel knap wat je gedaan hebt met je xbox en vooral met je computer. maar als je die klemmetjes op dat grote groene ding (heb geen verstand van dit soort dingen) van je controller los maakt, is dan de achter kap los? (de voorkap is er al af). ik hou het maar alleen op spuiten, ben niet zo handig met elektricedingen. maar knap werk hoor.............