1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mijn mening over XBox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ant}{ro, 7 dec 2003.

1. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    8) Euhm... De spellen die jij noemt zijn idd kwa GFX top, maar hij had het over spellen in hetzelfde genre... Dus spellen met levels die kwa grootte en detail, korte laadtijden zich kunnen meten met de grootmacht Halo. Die spellen die jij noemt hebben dit dus niet...8)

Zo, iemand die leest... En inderdaad, bovengenoemde spellen zijn kwa graphics wel heel sterk. Maar over het algemeen genomen: wat je kwa levelgrootte krijgt, speelduur etc. en dan met die korte laadtijden, is er nog geen vergelijkbaar spel op welke console dan ook...

2. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Het is volgens mij best dom om te zeggen dat Halo2 dit zal zijn 8)

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    HALO is één van die spellen waarbij een muur scherper wordt als je erop af loopt. Bij de meeste spellen verwordt een muur tot een vage kleurensoep maar HALO blijft gewoon scherp. En dit vind ik één van de sterkste kanten van de graphics: detailverschil. Zoom maar eens in met je sniper op een granaat of een kist met rockets: je ziet de serienummers er gewoon opstaan en dát maakt het een goeie game (samen met de ijzersterke gameplay natuurlijk)!

4. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    dus als voortaan in alle games op alle voorwerpen serienummers staan worden het super games.............

beetje aan het flauwekullen hiero... maar ik vindt dat da -Z- wel gelijk heeft. als ik bijvoorbeeld naar RBS:3 kijk zien de muren er lang niet zo fraai uit van dicht bij....

bij PGR:2 is dit trouwens wel fantastisch kijk maar eens naar de vangrail de weg en curb-stones etc... ziet er toppie uit ook als je langzaam rijd.

5. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat dat gewoon een flauwe opmerking was, zo niet, denk eens even na. Hij doelde op het detailverschil, je kunt zelfs serienummers zien op de box of rockets. Bij Max Payne zeiden ze dat ook, je kon namelijk de serienummers op de kogels zien.

Halo was gewoon in alle opzichten goed. Graphics goed, gameplay goed, verhaal goed, geluid goed, leveldesign goed, replay goed, multiplayer goed.
    Nergens perfect, want overal zaten ook weer minder punten aan. Maar bij elkaar is het gewoon een topgame, alles klopt

6. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0

als je nou gewoon ff verder had door gelezen had je deze zeer zinvolle opmerking niet eens hoeven maken....|:- |:- |:- |:-

7. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn excuses, ik dacht dat je op de rest doelde.

8. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik zie dat er over mijn Halo-stukje aardig wat geschreven wordt, maar ik geloof dat dit niet het officiele topic-item was... Maar toch leuk dat mensen erop reageren...misschien een nieuw-topic item.....

Welke game heeft na 2 jaar xbox de beste grfx, het gehele spel in oog genomen (dus speelduur, grootte van levels etc.)

9. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    PGR:2

10. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus dat worden ook weer veel eigen meningen.....

11. RedPog

RedPog Rednas - Pogge

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, Ant}{ro nog even wachten dan zijn alle schoonheidsfoutje uit het eerste deel weggewerkt in Halo 2, oowh!

Trouwens veel plezier met je Xbox (, Zou wel luken!)

Deel Deze Pagina