Mijn PC Shit

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Robby Bobson, 31 jul 2005.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Als het gewoon niet kan, wat wil je er dan veel meer weten :confused:

2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat hij zegt. :+

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Door naar een pczaak te gaan, en daar een originele Windows XP aan te schaffen. Drone`s antwoordt lijkt mij dan ook vrij duidelijk.....

@god`s gamer,

Als je nu denkt dat ie te warm wordt, haal dan de behuizing er even af, en doe dan alles wat je normaal ook doet. Het zou goed kunnen dat er veel stof op de onderdelen ligt. Dat houdt allemaal warmte vast....
    Ventilatoren kan je idd voorzichtig met een zacht kwastje schoonmaken. De andere onderdelen zou je met droge lucht (uit een spuitbus, verkrijgbaar bij pc-winkels) schoon kunnen blazen. Of door de stofzuiger in de blaasstand te zetten. Maar nooit zelf blazen! Je vochtige adem kan de nodige schade aanrichten ;).

Laatst bewerkt: 31 jul 2005
  4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    @ Arjan, Oké, Thanks! ga ik dinsdag ff dat spul halen.

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat zijn nou je temperaturen? En hoeveel watt is je voeding? Of wil je niet geholpen worden? :confused:

6. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kost XP Pro eigenlijk origineel in de winkel?

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    doed, chill! Ik wil wel geholpen worden, maar het is hier niet zo, dat ik op welk moment dan ook die kast open kan trekken! Dat had je geweten, als je dit topic doorleest... Het is namelijk niet MIJN kast. |:-

En als je leest, zie je dat ik deze week die kast ga opentrekken...

8. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Rustig 150 euro.

9. FabianNL

FabianNL Guest

Hij wil je alleen maar helpen hoor _0/

10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zucht. Weet ik veel dat het voor jou lastig is om twee schroefjes eruit te halen en te kijken hoeveel watt je voeding is. En een programmatje installeren om te kijken wat je temps zijn is ook niet zo heul veul werk. |:- Nu ga je morgen al spul kopen om je fans schoon te maken terwijl het daar misschien helemaal niet aanligt. Maargoed. :{

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    wat is jou probleem drone? voor het zelfde geld zit er een garantie sticker op de kast
    als ze pa zegt dat ie niet open mag kan ik dat begrijpen maar dan hoef jij nog niet opgefockt te doen :{

12. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe niet opgefokt, ik probeer hem alleen te helpen omdat hij nu misschien dingen gaat oplossen wat het probleem niet is.

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    je maakt je duidelijk druk over iets, waar hier bij mij thuis gewoon duidelijke regels over zijn. Zolang ik weinig van computers af weet, mag ik die comp niet alleen open maken, en misschien is het voor mij wel heel moeilijk om 2 schroefjes eruit te halen ;) dat weet je niet :p ;+

Deel Deze Pagina