1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mijn Personal HALO2 Website

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door FraMan, 29 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Mensen doe niet zo moeilijk.

@Framan: mooie site hoor _O_. Ik doe het je niet na iig. Ga zo door.

PS (als ik via players -> de bovenste -> en dan weer op players klik kan ik geen players meer aanklikken.

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zeker wel een mooie site

Jerreby: kan je ff kappen met al die wannabe-mod posts en andere irritante posts

3. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Er is nou al honderd keer gezegt dat dit niet mag, en hij is nog steeds niet dicht. Lekker snel hier zeg. Ondertussen hebben al tientallen leden op zn site geklikt en heeft het dus wel nut gehad ;).

4. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Proficiat jonge, Dis een van de vetste sites ooit gezien :) met muziek, stemmen, plaatjes enz. Dat doet denk niet veel mensen je na. Een idee zou kunnen zijn om de creatievelingen hun creaties over halo 3 te laten zien, Dus vragen of ze willen tekenen over halo. Ik heb in ieder geval een dikke tekening over mijn eigen Gamertag - serious siem- met een Spartan gast die iets specifieks doet over mijn gedrag op xboxlive, Ik kan het je wel op sturen. Kheb overigens meer getekend maar dat zal ooit allemaal op een site komen, Maar als bij iemand terecht kan kom ik graag

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Stuur een email naar mirik@xbw.nl als je wilt adverteren op deze website.

Omdat we niet willen dat iedereen hier adverteert gaat deze thread op slot.

-Dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina