1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mijn thread is weg

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door OPL, 9 okt 2003.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat heb jij in godsnaam tegen de mods? Het probleem is toch opgelost, Toxic_timmie heeft de thread per ongeluk verwijderd, dat was niet zijn bedoeling, en toch loop jij weer te blaten dat mods zo corrupt en slecht zijn, wat totaal ongegrond is!

Leg mij eens uit wat jouw probleem is met de moderators hier, desnoods via pm, want ik vind het onacceptabel dat jij zo afgeeft tegen de moderators zonder dat je daar een geldige reden voor hebt.

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Panzer heeft een moderatorfobie :+

3. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, beetje problemen met autoriteit, maar goed zal me voortaan inhouden, al was het alleen maar om de sfeer niet te verzieken!!!

4. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Welke sfeer?

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    ...en aan dit soort dingen hebben we ook niets. Als je vindt dat er geen sfeer is dan komt dat door mensen zoals jij die de sfeer verzieken. :mad:

Niemmeer doen dus! *)

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik merk ook dat er veel threads wegvallen...als je bij SEARCH zoekt vind ie ze wel..ma als je dan naar die desbetreffende categorie gaat (bv GAMES FORUM) dan staat ie daar niet meer tussen :confused:

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    heb je een voorbeeld van zo'n search ... het is namelijk vaag dat je deze er nog wel tussen ziet staan ... maar dan ook verdwenen is

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Het is heel simpel, threads verouderen en zakken steeds verder weg totdat ze niet meer op de eerste pagina staan. Je stelt zelf in hoeveel berichten je op één pagina ziet staan.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    en in je profiel moet show all threads staan anders kan je oudere thread ook niet meer vinden

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik had 'm in m'n profiel staan op SHOW FORUM DEFAULT...heb 'm nu dus op SHOW ALL THREADS staan

:eek: wat is die lijst lang geworden!! :eek:

Deel Deze Pagina