tja als masterspy niet zegt waarom ik een triest geval ben maar goed laten we het nu weer gaan hebben over het toernooi van eSo Blade....
hmmm bungie is bezig met matchmaking aan ut update als ik naar matchmaking wil zegt ut dat bungie bezig is met updating spannend!! Edit : uhhh niks verandert zal wel aan me verotte h2 cd liggen
Spelen de gebroeders bilridder en kanaluhveger nogsteeds zo actief in Halo 2? Dan heb ik het natuurlijk over niemand minder dan Paddestoel en King of the Higher Plane! Voor die gene wie niet weten wie ik bedoel... Champion en Shinato. Ik ga ff snel weer is kijken of er wat te beleven valt op live, zal me benieuwen _0/
Word dit toernooi nou op XBC gespeeld of op XBL? -> Sorry als het al eerder is verteld maar ik kan het ff niet vinden
hm connect doet het niet eens goed bij mij hij vind geen console ofzoiets dus via live vind ik beter majah.. IS reddemon niet frans :??? want hij doet mee met hannes want ik d8 dat die uit frankrijk kwam
http://forums.cjb.net/halo2nld-about7.html Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is Overigens denk ik dat er zo veel mogelijk games op XBC gespeeld gaan worden, aangezien daar het host voordeel van nog minder invloed zal zijn op het resultaat. Mocht er een persoon bij zijn die geen beschikking heeft over xboxconnect, dan zal de match hoogstwaarschijnlijk op live plaatsvinden. Als je details wilt weten dan raad ik je aan eSo Blade een message te sturen, of de vraag op het forum te stellen, aangezien hij je er alles over kan vertellen.