1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mijn visie op Halo2 en Toernooien

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door eSo Blade, 20 feb 2006.

1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar 3 dagen wakker blijven denk het niet tog apu?
    , en k ga ook geen 10 euro neerlegen, miss 5 maar niet hoger, en daarvoor geeft apu een goede rede voor :), en LAN is gwoon veel vetter.

maar apu ga jij dan ook naar Bitlan, lijkt me wel lache, sinds het hier tog niet doorgaat, zulle vast wel meer gaste meegaan (wil Tig3r wel eens zien :p)

_0/

2. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel gaan. Kom je nu online of niet?

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    kom eraan sgat

_0/

4. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Al wil je Tiger is zien dan moet je hem toevoegen op MSN. Hij heeft foto's zat. Ik zal zijn privacy niet schenden en er geen online zetten:p.

5. Celius

Celius Guest

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die €10 willen betalen voor een online-toernooitje :9

6. eSo Blade

eSo Blade Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Antwoord op jullie vragen

Ten eerste dit eerste toernooi wordt geen 4v4, reden hiervoor geen voldoende potentiële teams
    Zoals Dutch Don Elite al zei het toernooi van Sir Ice was een flop en dat was 4v4 als ik het goed begrepen had.

Ten tweede dit toernooi zal met inschrijfgeld zijn, reden hiervoor is dat ik hier bewust voor gekozen heb.
    Het is namelijk gebleken dat wanneer er geld te winnen is , de competitie ook beter is.
    €10 per team dat is €5 per persoon, ik neem aan dat dit best te overzien is.( hierdoor heb je leuk prijzengeld)
    Mensen die het niet zien zitten om die €5 euro te betalen kunnen gewoon lekker blijven knallen op Live of Xbc en zelf maar een toernooi starten met vrienden. Tenslotte ben je zelf de gene die een keuze moet maken of je mee wilt doen, ik verplicht namelijk niemand tot iets. Maar ook deze mensen moet ervan bewust zijn dat zulke toernooien veel inzet en tijd eisen en als het dan nergens omdraait is er ook weinig aan. Hieraan wil ik het volgende toevoegen.

Mensen die het zonde vinden van €5 euro moeten al helemaal niet klagen dat er niks in Europa is zoals in USA de MLG en andere evenementen.
    Voorzover ik weet kost het inschrijfgeld voor de MLG beduidend meer en in hoever kan je spreken van dat je kans maakt op een dergelijk evenement als 70 % van de mensen bijvoor baat al kansloos is tegen de Pro teams.
    Het argument dat sommige zullen aanvoeren dat MLG een lan toernooi is belachelijk
    Het is in Nederland op dit moment namelijk niet te doen om een Lan op te zetten met prijzengeld en kleine inschrijfkosten. Er is simpel weg te weinig belangstelling en % aan sponsors.
    Wil je dus lannen, zet het dan lekker zelf op. En dan zul je zien tegen welke problemen je allemaal op loopt.

Tenslotte Candyman lees a.u.b. me threat goed.
    Ik vraag nog zo dat ik alleen wil weten of je belangstelling heb en bereid bent om mee te doen met een m8 en jij start meteen met gelul over regels die ik op dit moment helemaal niet belangrijk vind. ( tenslotte kennen de meeste mensen mij en weten dat de regels echt wel oké zullen zijn). ……. Zucht.. Zzz.zZz. Lees dus voortaan beter dank je wel.

Dus bij deze wil ik iedereen vragen die belangstelling heeft. En al een maat heeft omdat achter te laten op het forum. Zodra we 16 teams bij elkaar hebben kunnen we denk wel starten met een site en beginnen om het eerste toernooi op te stellen. Ik denk dat we nu ongeveer al 6 teams hebben die bereid zijn om te spelen. Er zijn dus meer mensen nodig als we dit een succes willen laten worden.

MENSEN DIE WILLEN MEEDOEN ( LEES GOED HÉ DUS ALEEN ALS JE MEE WILT DOEN!!) KUN JE DIT EMAIL TOEVOEGEN AAN JE MSN halo2nld@hotmail.com

Orcrist Administrator ik heb wel interesse in dat aparte forum als we deze threat niet langer hier kunnen voeren , maar ik zou graag deze threat hier willen voortzetten , uiteindelijk wil ik het beste voor de Halo2 Community geef me a.u.b. meer tijd voordat je de threat verplaatst.

groeten eSo Blade

7. Candyman

Candyman Guest

EsO Blade..
    Ik kwam alleen maar met ideeen omdat het mij beter leek om zo'n tournooi met een democratie te organiseren waarbij iedereen zijn mond open kon trekken. Kijk ook naar wat anderen mensen zeggen op een post. Volgens mij werd er door een meerderheid van de mensen die heeft gepost op dit forum gezegd dat 4vs4 beter leek. Mare ga jij maar mooi door met je een mans tournooi succes.

8. eSo Blade

eSo Blade Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je goed heb gelezen weet je waarom ik geen 4v4 kies , dit lijkt me een heel sterk argument die ik aanvoer. In de toekomst kunnen we kijken naar 4v4 op dit moment zijn er geen voldoende potentiële teams dat is gebleken uit het toernooi van Sir Ice. En ik ben niet boos omdat je begint over 4v4 maar omdat je over Regels ging praten , lees je eigen threat eens.

ik heb de beste bedoeling en het heeft geen nut om op mijn boos te zijn omdat je op je eigen teentje getrapt voelt.

terug naar de discussie a.u.b.

Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  9. Dutch Vigilante

Dutch Vigilante gameverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen we misschien niet beter een keer 4 vs 4 doen
    2 vs 2 is nu al zo vaak gedaan weet je
    bij 4 vs 4 heb je ook een echt team gevoel en het organiseren wordt overzichtelijker;)

10. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Bij teams van 4 heb je ook weer 2 keer zoveel mensen nodig.. Bovendien vraag ik het me af of het lukt om al 8 teams van 4 bijelkaar te krijgen, laat staan 16 teams..:eek:

11. Dutch Vigilante

Leuk Bevonden:
    0
    denk je nou echt dat veel mensen geld ggaan eerlegge terwijl ze wete da ze nie kenne winne als ze alleen voor de lol meedoen, dit is geen commentaar hoor maar ik heb denk wel gelijk

12. Dutch Vigilante

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens jens ik denkt wel hoor als je al ziet hoeveel mensen hier al hebbe gereageerd die kunnen ieder al weer teams oprichten van 4 denk je van niet dan ?

13. eSo Blade

eSo Blade Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil niet dat het gaat uitlopen op discussies.Ik heb mijn argumenten aangewezen waarom dit toernooi niet 4v4 word.Daarom zal het eerste toernooi 2v2 zijn. Vind je het niks dan doe je niet mee. Wil je 4v4 dan zet je zelf iets op Vigilante.

hierbij wil ik het laten over de 4v4 discussie

Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  14. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    yup er is een slaapzaal is gewoon leuk om elkaar een keer te zien
    verder wordt alles gespeeld halo 1 en halo2 verder zal er ook 360 gespeeld worden waaronder pgr3 en pd0 wij regelen onderling enkele funcompos of tournooitjes. er zullen enkele beamers zijn
    er wordt pc gespeeld er zal van alles te leachen zijn enzovoorts...

maar weerhoud jullie niet jongens er zijn 150 plaatsen , schrijf je in aub , want dan is er een plaats gereserveerd voor je dan betaal je wat later geen probleem. het probleem is ieder1 w88 op elkaar om in te schrijven maar als mensen zien dat andere bekenden komen schrijven die zich ook in dus zet jij als eerste de stap, mocht het uiteindelijk niet door kunnen gaan voor je schrijf je gewoon uit_O_

15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dit wilt doorzetten succes. Maar naar mijn mening zal er weinig animo zijn. Ten eerste 2 vs 2 is niet zo heel populair. Mensen spelen liever 3 vs 3 of 4 vs 4. Daarnaast gaat men geen 5 euro de man voor een online toernooi neerleggen. En dan blijft het nog steeds zo dat er weinig te doen is in Europa. Het feit dat de MLG een LAN toernooi is speelt wel degelijk een rol. De inschrijfprijzen zijn wel hoger maar dan heb je ook wat. Een compleet weekend van gaming en niks anders dan gaming, en je zit in een hotel(ik weet niet of dit bij het inschrijfgeld inbegrepen is). Hier is de animo veel groter en er komen genoeg gamers die weten dat ze toch geen kans maken. Dit is heel wat anders dan een online toernooiTJE waarvoor je nog moet betalen ook nog. Maar jij komt met het idee dus je bepaalt ook de regels. Ik wens je succes, maar ik steun je niet.

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt zeer goed. Ik denk er zeker over na om te komen. Hoe zit het met xboxen en TV's? Zijn die daar al?

17. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt vet... Is misschien een leuke plaatsvervanger voor airwaves LAN die waarschijnlijk niet door gaat, apu airwave?

18. Candyman

Candyman Guest

Die regels waren er om wat duidelijkheid te zoeken hoe het tournooi zich zou afspelen, en om te kijken waar de intresses lagen.
    Over dat lezen, volgens mij heeft tot nu toe nog iedereen die iets heeft gezegd over deelname wat gezegd over de voordelen van 4vs4. Ik weet niet of je het spel nog speelt maar als je het spel nog zou spelen zou je meteen inzien dat er een hoop serieuse teams van 4 zijn en dat de kans daar van winnen voor iedereen groter is. En over de fout van Sir Ice tournooi, ik zou naar zijn foute kijken en er proberen van te leren.
    Succes verder met je 2vs2 tournooi(tje),
    Nog even tussen door, ik zou wat verder kijken als een forum en op live mensen erop attenderen dat er een tournooi is als je nog een live account hebt. succes tabee
    hier hoef je verder niet op integaan want dan zul je alleen maar in herhaling vallen.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 feb 2006
  19. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat jij dan is op connect moet gaan kijken, ook al ben ik daar heeel lang niet meer geweest, weet ik dat de meeste teams daar altijd 2v2 doen. Veel mensen kunnen daar dan ook geen 4v4 omdat ze dat te druk vinden. Ook vinden ze het gewoon niet leuk. Op live zijn er ook veel spelers die 2v2 leuker vinden dan 4v4 en ivm host voordeel lijkt 2v2 mij ook wel wat slimmer. als je dan via connect speelt heb je gewoon geen gezeik, en je laat iemand in de host om de pings te blijven checken ivm zielige mensen die als 10-2 achter staan in 2v2 de uploads aan zetten|:-

Ik doe overigens niet mee met een halo2 toernooitje omdat ik het volledig heb gehad met dat op geluk gebaseerde schijtspel waar geen skill voor nodig is (of heel weinig).

20. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van de partij Andrzej. Overigens vind ik niet dat iedereen moet zeuren over wat leuk(er) zou zijn. Er zijn 20 verschillende threads over Halo2, mocht je iets kwijt willen wat niet met dit 2v2 toernooitje te maken heeft, dan is daar genoeg plek.

Wanneer je toch voor een LAN kiest Andrzej, dan is Halo1 NTSC misschien een leuk alternatief? 5 euro heb ik wel over voor een online toernooitje.
    ik wacht het af.

Deel Deze Pagina