agh..halo 2 is..toch een en al..bs..het is soms gewoon niet leuk om te spelen..omdat er zoveel onverklaarbare dingen gebeuren..maar..als je een toernooi wilt organiseren..kan je beter 2vs2..of 4 vs4..of een rumble pit..toernooi zonder radar..
Mijn hele opzet was gewoon prof. Goeie website,forum,regels,deelnemers enz was er op te vinden.. En er was ontzettend veel belangstelling voor. (het was trwns een 3vs3 toernooi) Had 12 teams van 3, nou dat zijn aardig wat mensen.. En moest zelfs andere teams niet laten spelen omdat het vol zat. Iedereen was dolblij ermee dat er iets geregeld werd en dan ook nog G R A T I S! Heb ook heel wat voor gedaan om alles te kunnen regelen. Dat er ''nix'' te winnen was was het probleem niet want het gaat om de EER. Die 50 of 100 eurie's winnen is tuurlijk wel leuk, maar dat is bijzaak. Wat fout ging? Mensen kunnen niet altijd op dezelfde dag/zelfde tijd online zijn. Die moet naar zijn oma de andere proefwerkweek en hij op vakantie. Dat hou je altijd! Daardoor worden potjes verschoven en verschoven en nog is verschoven.. En het team wat wel altijd klaar staat is daar de dupe van en denkt op een gegeven moment ook van je bekijkt het maar. Probleem is ook dat je geen vaste dag in de week kan inlassen wanneer er gespeeld (online) moet worden. Zoals ik net al aankaartuh.. Doordat dit onstond ben ik er mee gekapt! Ik had heel veel tijd in gestoken maar het leverde niet op wat ik wilde. Ga me tijd niet verdoen G R A T I S! Had het voor alle Halo 2 spelers gedaan die wat meer competitie wilde maar dat links lieten liggen tijdens het toernooi..elke keer lieten afweten. Peace, HaTeR2k6_0/
Het.. idee.. is.. ook.. 2v2.. hoor.. BTW enige wat beetje leuk is in H2 is 4v4 games volgens mij, als je dan toch 2v2 doet, dan lijkt me het alternatief van hannes goed. Maargoed je regels stonden alvast geloof ik
Ik vind wel jammer, ik vond het een vet toernooitje IcE, ik bedoel het was G R A T I S enso, en waarom de concurrentie was gwoon groot, veel goeie spelers waren te vinden in jou toernooi. En gewoon goed opgezet en een mooie site erbij. Ik zou eigenlijk wel mee doorgaan, maar zover ik weet speelt alleen maar Smilezz regelmatig H2 van mijn tegenstanders (alleen van de 2de ronde dan), dus schiet niet egt op. misschien was het beter geweest om toch een deadline ofso, vast te stellen voor de potjes(bijvoorbeeld elke week, een team). Maar online toernooitjes zal nooit echt populair worden denk ik. Dus veel suc6 eSo Blade, denk niet dat het door gaat. Echt jammer, jou toernooi was eigenlijk het enigste de laatste tijd waarvoor ik serieus mn best wilde doen. Respect voor jou IcE, bedankt voor je inzet (moet toch ff gezegt worden*) ) _0/
DarkwingDuck NL er zijn heel weinig spelers die Halo ntsc hebben , dat is erg jammer Yup Jurjen Lan bij Thijs en Reinout was wel lacheh 4v4 was ook al geen succes met EuroHalo dat stelt namelijk niks voor wat er nu meedoet en dat is voor heel Europa.Dus niet alleen Sir Ice toernooi draaide uit op niks maar EuroHalo ook.
jij had et druk met school en besloot daarna te stoppe met spele, waardoor et tournooi ook niet meer doorging. slet!
schrijven jullie je nou maar gewoon in voor die lan kan je gvd 3 dagen tournooien spelen damn... p.s www.bitlan.nl
Maar half scherm is ook zo dom :{ ik denk dat 2vs2 dan het beste is maar als er genoeg tv's zijn is 4 vs 4 ook relax
Is het niet gewoonlijk dat die zaken over bitlan in een eigen gemaakte freak thread worden beantwoord? Deze topic is door eso blade begonnen over zjin toernooi, en nu word er alleen maar gesproken over bitlan:{
zucht towel begin jij nu ook al te haten zucht... al1 maar omdat ik gezegd heb dat je xbc host kansloos is?
yup neem je eigen spullen mee, wij nemen al wat extra tvs en boxen mee verw88 je dat ik ruim 100 boxen en tvs fix? kom op zeg wees creatief ieder1 zeurt maar onderneem eens actie, ik bied gewoon 3 dagen non stop fun aan incl eten en drinken jongens p.s. allemaal PRATERS EN HATERS, KOM MAAR EENS MET GROTE DAATERS*)
Uhm het is een vrij normale vraag. Bij de MLG hoef je zelf ook niks mee te nemen. Mijn xbox wil ik ook best meenemen maar mijn tv dat wordt een probleem.