Alleen een probleem voor mensen die onder 18 zijn of boven de 18 zonder rijbewijs. Aangezien 95% onder de 18 is en of miss net 18 en geen rijbewijs heeft is het lastig. HEb ik gelukkig geen last van dat gezeur...
Halo2 is dood laat het lekker rusten het was toch nooit een goed spel je kan wel proberen halo2 zo lang mogelijk in leven te houden maar dat is voor halo2 ook fijn ik zou zeggen laten we het lekker begraven en vergeten dat die er ooit was
Waarom was halo2 nooit een leuk spel je hebt dan wat gemist ?? majah jou mening maar ik bbegraaf hem nog niet
AAH HELP heeft iemand mss 2 month trail voor me .. kan ik weer ff halo 2 spele wil ff met apu,airwaffe enz. spelen maar heb 2 month trail nodig ..
Probleem is dat ik miss niet kan, want voor geld en tv enzo maakt me niet veel uit. Lijkt me opzich wel lachen ook als speel ik nooit meer Halo 2..
ik kom denk ik ook wel woon er toch in de buurt aleen weet iemand of je daar moet blijven slapen of mag je ook naar huis en daarna terug want het eengste probleem is dat ik daar niet mag slapen
Mensen die willen meedoen met mijn 2v2 toernooi voeg even dit email toe Halo2nld@hotmail.com. Dan heb ik namelijk een idee hoeveel spelers ermee doen en kunnen we makkelijker overleggen. groeten eSo Blade
maar als je dan naar huis gaat mag je dan de volgenden dag weer terug komen ? en bij mij werkt de inschrijv link niet als ik inschrijven klik krijg ik een error kun je ook bij het pand betalen
er wordt wel hier veel over en lan gelult maat wordt er ook wat aan die toernooi/s gedaan iemand kan wel en site maken of zo maar ook niet iedereen kan naar en lan in helmond en niet idereen zoals ik heeft xbc als het allemaal nl's kan het toch op live? of we moeten echt en nederlands versie van deze site maken tournyref.com
Druk bezig voor het 2vs2 toernooi hoor. Alleen mensen die willen meedoen moeten Halo2nld@hotmail.com toevoegen aan hun msn. Zodat ik uiteindelijk iedereen makkelijk kan bereiken met mailen. De voorlopige site .( tis niet super maar tis in ieder geval wat en daar ben ik al erg blij mee) Thx to Prince http://www.freewebs.com/halo-2-tournament/informatie.htm
eso blade denk dat niet veel mensen meedoen want denk dat veel mensen denken waarom zou ik geld betalen als ik toch na de 1de of 2de ronden er uit lig