Die instelling bevalt me niet van mensen. Maar opzich boeit dat me weinig. De gene die willen bewijzen dat ze goed zijn kunnen dat hier doen. Tot nu toe heb ik al denk 7 teams bij 12 teams stuur in de emails rond. ( zoals je ziet heb ik al 7 teams er zijn dus blijkbaar mensen die willen spelen). en ja aan dit toernooi zullen alleen de goede mensen meedoen.Als noob heb je hier gewoon weinig te zoeken.( als noob kan je lekker blijven spelen met vriendjes op live of xbc). Maar wil je een goede kracht meting van je skills en speel je graag om geld dan is dit wel iets voor jou.
Alle goede zullen meedoen?? Noem er dan eens een paar? Volgens mij mis je er toch een hoop aangezien het merendeel van alle goede halo spelers is gestopt of bijna niet meer speelt. Maar ja succes met je toernooi. Ow ja en met die instelling is helemaal niks mis. Je gaat toch geen 5 euro lappen voor een of ander live toernooi, iedereen weet hoe onplezierig xbox live is.
Dan wordt het waarschijnlijk net zo'n toernooi als IcE had gedaan. Dan krijg je dat mensen schijt aan de regels gaan krijgen en niet serieus er mee omgaan. Vind het wel een goed idee om er geld voor te vragen. Zo krijg je dat mensen nog ergens voor spelen en er serieus mee omgaan. Ik doe toch niet mee omdat ik halo2 een K*T spel vind en nooit meer speel. Veel succes ermee!
Als je uberhoud een keer de tijd neemt om dit forum te lezen zul je gezien hebben wie al hebben toegezegt. ( lezen is waarschijnlijk niet je sterkste punt) dat maak ik op uit het volgende : je heb blijkbaar niet gezien dat het toernooi op xbc gespeelt zal worden om iedereen de mogelijkheid te geven om mee te doen. Ten tweede zijn er op Xbc genoeg goede mensen die bereid zijn om mee te doen. Weer iemand die onvoldoende de threat leest.... Als je gratis toernooi wil dan zet je dat maar zelf op met je vriendjes. ( ik val volgens mij in herhaling hier) en lees meteen even het argument van Bulletime 88 peace eSo Blade. http://www.freewebs.com/halo-2-tournament/informatie.htm
Het probleem van Ice zijn toernooi was dat er geen regels waren. Het was veel te los. Eso noem dan eens wat teams want je hebt het over goede teams maar je noemt geen namen?? En doe is niet zo bijdehand.
Lees de threat dan kan je lezen dat Hannes en Champion , Masterspy hier wat inzien , en op xbc zijn er ook mensen die meedoen
Gast(Apu) je weet helemaal niet hoe ik ervoor sta dus waar bemoei je je eigenlijk mee. Ik ken Hannes( Jurjen) persoonlijk en als hij zegt dat hij mee doet dan doet hij dat. Er komt ook bij dat mensen mij hebben toevoegd Halo2nld@hotmail.com dus ik heb al een indruk wie willen spelen. ( ook heb ik met een hoop Xbc spelers gesproken) Laat je achterlijke replies ergens anders achter dan hier de boel full spawnen. kut noob_0/
Nou nou voor iemand die een toernooi organiseerd en die geld moet ontvangen verwacht ik toch wel een beetje normale taal hoor . En er is volgens mij echt wel belangstelling bij een 2vs2 toernooi waar knaken te verdienen vallen. Waarschijnlijk doen mensen zoals Xstyle, Hunter, Starsix en de hele reute me teut toch wel mee. Als de 1 gaat volgen de andere meestal wel. Dus ik denk dat je qua teams wel goed uitkomt. En Apu probeer niet altijd het laatste woord te krijgen, soms moet je gewoon je klep houden en niks meer zeggen
ik snap niet waarom een gratis toornooi niet kan er zijn op internet genoeg halo 2 toornooien die ook gratis zijn en daar kan het wel waarom kan gratis toornooi hier dan niet als de regels maar duidelijk zijn en mensen laat spelen die echt ook komen opdagen
JONGUH maak dan je eigen GRATIS toernooitje ofzo Eso blade doet het zoals hij het wilt, take it or leave it (ofzoiets
Tja omdat jij het maar wéér vraagt. Ik denk omdat dan de drang om te spelen groter is omdat er tenminste wat te winnen valt. Wat heb jij liever? Een zak respect? of een zak met euro's? Ik zal het wel weten in ieder geval. Zo krijg je ook meer goede spelers die denken kans te maken en serieuzer spelen dan een gratis toernooi, omdat je niet zomaar je 5 hard verdiende euro'tjes wil kwijt raken he .
Altijd mooi als mensen niet verder kunnen discussieren en dus gaan schelden. Nou ik wens je succes met je toernooi.
Ik denk dat de meeste goede Nederlandse spelers al genoeg 'respect' hebben. Dit tournooi gaat juist om geld en de winnaars krijgen waarschijnlijk ook respect. Dit tournooi is gemaakt voor mensen die denken het prijs geld te kunnen winnen, hierdoor doen mensen die geen kans hebben niet mee. Dat is ook weer handig want zo verdoen de top hun tijd niet. Ik had niet verwacht dat dit tournooi een succes zou worden, succes