Ik speel wel is met en hostprogramma omdat ik bang ben dat ik geen host voordeel heb, het spel is een stuk leuker met host. Bang dat je niet kan winnen? nee fabbeltje dat vind ik niet zo erg. Het spel is alleen een stuk leuker als je wint. En ik verlies niet zo vaak dus is het een bitteren pil als ik verlies(terwijl ik serieus speel) maar als het anderen team beter is kan ik het accepteren en vind ik het ook niet erg! Maar ik gebruik niet vaak het host programma als jij denkt. Ik heb mijn level 40 een hele tijd terug ZONDER host programma gehaald. Team Hardcore is een ander verhaal daar heb ik wel is met hostprogramma gespeelt maar is ook 9/10 gewonnen zonder. Ik heb op mijn Sick CaPo wel veel host programma gebruikt. Op mijn SicK CaPo account heb ik ook maar 8 potjes verloren en bij deze potjes werden we 6x gecheat(level 38 ), hierbij heb ik ongeveer de helft zonder gespeelt. Toen we vaak achter elkaar gecheat werden hebben we in 2 avonden van het weekend met gespeeld en ben ik ook 38 geworden.
Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2006