1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mijn visie op Halo2 en Toernooien

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door eSo Blade, 20 feb 2006.

1. Towel

Towel Guest

Ohjee, als DDE er maar niet achterkomt dat ik iptjes heb geblokt op mijn lvl30 te halen in snipers:eek:

2. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    gnagna ;)

Nee kdoe geen customs meer, Halo2 verkocht. Nee tis niet dat ik iedereen aanval omdat er iptjes worden geblokt (anders blijf je bezig) Maar gewoon het feit dat ik masterspy al wat langer ken en omdat ik het raar vind van hem dat hij boost omdat hij dat niet nodig heeft zeg maar.

Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  3. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zie je maar...de mensen met de grootste ''bek'' er over gaan het zelf ook doen! En dat terwijl het o zo schandalig (lol) is.

Ik irriteer me trouwens aan mensen die zeiken over cheaten NOGSTEEDS!.. Lkkr focking boeiend! Het is nou eenmaal zo dat het gebeurt, maar intresseerd het je dat Masterspy boost?.. Nu je dat weet/gezegt heb voel je je dan beter? Wil je nou niet meer met hem gamen hierdoor?

4. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

****** triest gvd met dt op eigen lobby host nog gecheat worden door die dikke kk amiricanen met hun opgezwolle kut hoofden:+

5. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar kvroeg het me alleen ff waarom die het deed :confused: That's all. Je moet het nie zien als een aanval ofzo.

6. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  7. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha sorry nu moet ik toch wel effe lachen8)
    zeggen dat wij leven moeten zoeken? terwijl jij zelf geeft om een level achter je naam in een dode game.. en er dan ook nog voor cheaten_0/

8. eSo Blade

eSo Blade Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er waren wat problemen met de site , dus heb ik besloten om zelf maar iets te maken dat beter werkt . Alles is nu actief ik zie mensen die interesse hebben voor het toernooi graag verschijnen op ons forum

http://www.freewebs.com/halo2nld/

9. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar zitten, case closed.

10. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry:+ ik zou wel ophoudenO-)

11. Candyman

Candyman Guest

hahaha sorry nu moet ik toch wel effe lachen }:]
    Die level 40 van jou werd ongeveer ooit op dezelfde manier gehaald Niels. Niet dat ik daar wat omgeef mare een ander uitschelden omwat je eigelijk zelf ook doet:+ .

12. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kom maar met bewijs dan, o wacht heb je niet:{

en laten we nu maar ophouden en gezellig meedoen aan het tournooi van eso blade

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Best leuk om te zien hoe leuk die sfeer in halo 2 altijd is geweest.

14. eSo Blade

eSo Blade Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
  16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Nu gast verraad je pas zelf hoe zielig jij wel bent , en eerst maar op anderen afgeven en dan blijkt dat je in hetzelfde bedje ziek bent .
    Mijn raad , mijdt halo 3 en dan zijn we zeker dat het er een héél klein beetje beter aan toe gaat._0/ _0/

17. Candyman

Candyman Guest

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=336882846&player=Niels7killer
    Hey WTF zelfde MasterSpy, dat is alweer een tijd terug. Dus hij zit al langer in het circuit van cheaten:eek: .
    Ik heb niet verder gekeken dit zegt genoeg O-).
    Je zult er een hoop legit games tussen zitten maar ik weet niet wat jij je maat afzeikt als je van het zelfde bord hebt gegeten.

18. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    @candyman
    waarom gebruik je inhemelsnaam host programma?
    bang dat je geen host voordeel hebt?
    bang dat je dan niet kan winnen?

19. Candyman

Candyman Guest

Ik speel wel is met en hostprogramma omdat ik bang ben dat ik geen host voordeel heb, het spel is een stuk leuker met host. Bang dat je niet kan winnen? nee fabbeltje dat vind ik niet zo erg. Het spel is alleen een stuk leuker als je wint. En ik verlies niet zo vaak dus is het een bitteren pil als ik verlies(terwijl ik serieus speel) maar als het anderen team beter is kan ik het accepteren en vind ik het ook niet erg! Maar ik gebruik niet vaak het host programma als jij denkt. Ik heb mijn level 40 een hele tijd terug ZONDER host programma gehaald. Team Hardcore is een ander verhaal daar heb ik wel is met hostprogramma gespeelt maar is ook 9/10 gewonnen zonder. Ik heb op mijn Sick CaPo wel veel host programma gebruikt. Op mijn SicK CaPo account heb ik ook maar 8 potjes verloren en bij deze potjes werden we 6x gecheat(level 38 ), hierbij heb ik ongeveer de helft zonder gespeelt. Toen we vaak achter elkaar gecheat werden hebben we in 2 avonden van het weekend met gespeeld en ben ik ook 38 geworden.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2006
  20. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm woow 1 game top zeg|:- ( zijn er geen 40 zoals masterspy ) en als je dan de game ervoor kijkt zie je dat we gewoon keihard gecheat waren, anders was het ook helemaal niet gebeurd.
    en zelfs in die game die je liet zien werd ik gecheat |:-

Deel Deze Pagina