1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mijn visie op Halo2 en Toernooien

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door eSo Blade, 20 feb 2006.

1. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

nog niet echt een reden om te boosten als je zelf gecheat word verlaag je je mee majah goed dat masterspy dat deed maar dan rkijg jij weer van ja jij booste ook

2. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel grappig dat nu alle ex-cheaters in ene masterspy af gaan zeiken om iets dat zij ook deden. WAnt zou het nu omdat de game dood is in ene triest zijn om te cheaten:confused: en daarvoor toen dus wel veel mensen lol beleefden aan het spel en het gewoon leuk speelden niet|:- Mij lijkt het eerder andersom want toen was het gewoon vet triest en daardoor zijn veel mensen gestopt met spelen en de mensen die over zijn zijn vrijwel allemaal cheaters of mensen die het geen zak scheelt. En meastro waarom verdedig je je zo fel, meestal als dat gebeurt dan is het juist waar wat er gezegt wordt, want anders zou het je namelijk geen ene zak schelen. En zeg niet dat je niet gecheat hebt want ik weet me zelfs nog een leuke custom te herinneren waarbij jullie de down- en uploads toch echt even aan moesten zetten toen je 10-1 achter stond_0/

3. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar het was 1 game waarin er alsnog cheaters zaten dus dan zie ik zoiezo het probleem niet, en ik vind dat als je met 20-2 voor staat en dat tegenstander dan begint te cheaten dat je het dan wel verdient hebt ( voor zover dat iets zegt,) en daarna nog 2 games gespeeld gewoon zonder cheaten ofzo dus:+

maar maestro dat je zoveel moeite neemt om al mijn games te doorspitten ( dat heb ik eeuh eens kijke 8 maanden geleden gehaald ) dus heb jij nog wel andere dingen te doen of?8)

4. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zal ik halo 3 mijden ik ga die game zeker spelen en ik ga daar echt nie bij cheaten. Ik weet dat ik de skills heb en ik heb geboost sow what. Ik heb geen andere mensen geschaad en ik heb mijn 40 normaal gehaald met spelen. Ik weet niet wat jullie probleem is maar dat zal wel aan mij liggen.

5. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toen was ik aan het deranken gast. IK kwam niels per ongeluk tegen kan ik er wat aan doen als hij een game start als ik derank.

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    OMFG :+, wat boeid et wat voor level je achter je naam hebt, ik zal eerlijk toe geven dat k er eerst wel veel om gaf, die kleurtjes, maar als je nu nog moeilijk ligt te doen over hoe je je level haalt, Ok modde en standby was en is nog steeds triest, maar als je hostprog. gebruikt dan moet je zelf weten. Het is niet meer dat het boeid, of dat het je 'skill-level' laat zien.

alleen vind k wel krom als mensen gaan liggen zeiken over ander mans level, terwijl hij niks verkeert heeft gedaan (hij heeft niemand mee lastiggevallen als ik et zo zie), is wel jammer dat Masterspy niet the old fashion way *) , heeft gedaan maar moet hij zelf weten. Ik vind wel dat hij zn level waard is ;).

maar ik vind dit wel een leuk onderwerp, brengt weer leven in de brouwerij :9, En bullittime, ik vond je AStateOfTrance teken wel lauw _O_

_0/ de eerste lvl 40 legit van NL :+ :eek: haha

Laatst bewerkt: 4 mrt 2006
  7. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn mensen toch triest zeg. Weer de zoveelste discussie over het feit of je level legit is of niet. Het is nu ongeveer al een half jaar bekend dat level niet echt boeit. Ik geef er ook helemaal niks om, daarom join ik vaak zat MM in mijn eentje. En ik snap het ook wel dat op eigen host fijn spelen is, maar op andermans host is ook weer een uitdaging. Ook al verlies je keer op keer. Maar ja gaan jullie maar lekker verder discussieren. Level zegt toch niks, degene die goed zijn in deze game worden toch wel ontdekt en zijn inmiddels allang bekend._0/

8. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    8) hahaha wist niet dat jij wist dat het teken van ASOT was ;)

9. eSo Blade

eSo Blade Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Champion

Champion Guest

volgens mij ben jij de enige die dat weet _O_

11. Candyman

Candyman Guest

Dat potje was echt zeer belangrijk voor je he? elke keer als ik je op dit forum zie heb je het over 'het' potje. Gast moet je voorstellen als je gewonnen had |:- . Je weet zelf ook dat er geen download of wat dan ook aanstonden dream on_0/

12. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet alles 8)

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Het stinkt hier....

14. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ga jezelf wassen dan 8)

15. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt airwave *)

Kunnen we nu dan een punt zetten achter deze nutteloze discussie

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee ik heb teveel met Airwave gespeeld.

17. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    mooi, dan reukt het hier gelijk een stuk frisser ;) spoel airwave gelijk met het water mee door het gootje dan 8) hoeven we ons geen druk meer te maken over die stank die hier altijd hangt ;)

.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2006
  18. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    jullie lijken net een stelletje schoolmeiden, sletjes:p

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    :'-(